23 Mart 2010 Salı

Anne sözü dinleyenlerden misiniz?

Hepimiz bakınıp duruyoruz, hafta sonu nereye gitsek, hangi aktiviteye dahil olsak,
bir arkadaşımızın çocuğuna hediye olarak ne alsak, doğum günü partisini nerede yapsak,
pastasını nereye yaptırsak, hangi kitapları okusak?
Annelerin görüşlerinin, deneyimlerinin bir havuz gibi toplanacağı/ ya da toplanacağının umulduğu bir platform olmasını düşlüyorum. Hepimiz internetten birşeyler bulabiliriz ama deneyimlemek gibisi yok. Paylaşmak gibisi de...
Yeni bir blog... Anne sözlerinin toplanacağı bir havuz, buyurmaz mısınız?
http://annesozu.blogspot.com/

10 yorum:

NiLaY dedi ki...

valla ben dinlerim canim anne sozu :)) hemen buyurdum :))

Tibet'in annesi dedi ki...

ben de varııımmmm!

meltem dedi ki...

baktım bile:))

Pinky dedi ki...

çok güzel, annelere çok faydalı bir blog olmuş ellerine sağlık Denizcim :)

Mlke-Btkn dedi ki...

ben yettim dedim zati :)))

ELİF dedi ki...

Eskişehirde gidilecek yerler araştırılmazsa ben yokum:))

Deniz dedi ki...

araştırılır da, sen kendini niye dışarıda tuttun Elifim, sen de oradan bildir bize gezip gördüğünü...

Odil Sezen Metin dedi ki...

:) Buyurduk canım..Çok iyi olmuş bu blog..Aklına sağlık..

ikiz Bebek dedi ki...

beğendim varya Deniz, her işin altından sen çıkıyorsun :)

Deniz dedi ki...

özgecim, işten bunalan kafamı dağıtmaya çalışıyorum biraz da...