10 Mart 2010 Çarşamba

Bizim gibileri uyuşturan afyon!

Anne milletini uyuşturan afyon ne biliyor musunuz?
Bir gece dışarı çıkarsınız, eve geldiğinizde kuzunuzun uykudan önce 15 dakika boyunca
anniiiiii diye ağladığını öğrenirsiniz.
Kalbiniz pırpır eder. Ahhh canıım dersiniz.
Biraz daha derin derin solursanız, bu durumun trajedisini
uyuşma başlar yavaş yavaş.
Bir yerlere çıkmaz olursunuz,
bi de bakmışsınız orta yaşta koltukta büzülüp kalmışsınız,
çocuk da büyümüş akşamları çıkmak olmuş tüm derdi...
.......................

HİSTANBUL


Akşam çıkmak dedik de, dün
akşam müşterimizin ayarladığı tiyatroya gittik.
Garajİstanbul'da. Mehmet Ali Alabora, Sibel Tüzün ikilisi...
Konu İstanbul! Adı Histanbul...
Sevgili gibi konumlanmış bir Istanbul.
Kah sokak kadını, kah muhafazakar.
Ama hep vazgeçilmez olan.
Istanbul şarkılarıyla süslenmiş, Kemal Gökhan Gürses'in çizgileri ve seslendirmesiyle bezenmiş değişik bir gösteri.
Şiir beni bozar biraz. Nazım dışında pek haz etmem. O yüzden korktum başta, şiirli, şarkılı deyince. Şiir şiir değildi neyse ki.
Sibel Tüzün'ün sesi ve fiziği de beni şaşırttı.
Gittiğimize değdi.

.................

ALO DEDE!

Bugün dedesinin doğum günü! Dedesii biliyor musun dün Yaz eline kendi telefonunu almış,
-Dedeee diye konuşmaya başlamış: )
İyi ki doğdun dedesi...

7 yorum:

Sevgili Sayfa dedi ki...

ilk tespite bayıldım, bunu sık sık hatırlamam ve üzerinde uzuuun uzuun düşünmem gerek :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Dede'ye nice mutlu yıllar:)

Odil Sezen Metin dedi ki...

Çok doğru yazmışsın Denizciğim..
Dedesinin doğum günü kutlu olsun..Nice sağlıklı uzun yıllar diliyorum..

YILDIZ dedi ki...

Yazın dedesinin doğum günü kutlu olsun!

Deniz ya öyle anlatmışsın ki Yazı bıraktığın andaki duyguları bir an yaşadım sanki:))

ikiz Bebek dedi ki...

Dede,nice güzel yaşlara ,bak torununda aramış seni varmı bundan güzeli.

minimalist dedi ki...

birlikte fotoğrafta çok güzel çıkmışsınız...

Deniz dedi ki...

-sevgili sayfa, ben de hatırlamaya çalışıyorum, arada unutuyorum :)

-Teşekkür ederiz kutucum

-Saolasın Fatmacım

-Yıldızcım bırakmak ya da bırakamamak işte bütün mesele bu:)))

-özgecim,çok bilmiş bunlar çok

- saol sevgili minimalist