8 Mart 2010 Pazartesi

Pazarın ertesi



Geçen haftalarda bahsetmiştim, Yaz'ı hafta sonları götürebileceğim bir aktivite arıyorum.
Bir iki hafta önce Mohini'deki Kindyroo'ya götürmüştüm. Ücretsiz deneme seansına(Ayrıntıları şu yazıda.) Sonraki hafta bir insert çıktı gazeteden, Aylin Kotil'in sahibi olduğu Ataköy Eğitim Kurumları Anaokulu'nda hafta sonları bebek cimnastiği ve eğitimi olduğu yazıyordu.
Ne yalan söyleyeyim, hem eve yakınlığı, hem de ileride yuva olarak da seçebilecek olmamız nedeniyle ilgimi çekti. Cumartesi de oranın ücretsiz deneme dersine gittik.
Kararsızım şu an açıkçası. Kindyroo çok alengirli.
Bu biraz daha hafif, zorlamıyor çok fazla. Şarkılı türkülü jimnastik...
Bu arada miniğimin komutlara uyması çok hoşuma gitti.
Ben böyle ücretsiz deneme derslerini
dolaşırmışım. Her hafta bi tanesine gitsem, bir yılı bedavaya getirir miyiz:-P
Çok kötüyüm:))
Pazar günü Forum Istanbul'a gittik anne kız. Alt kattaki oyuncakçılar, özellikle e-bebekteki oyun alanları, tam bir oyun grubu mekanı halini almış. Orada sosyalleştik biraz.
Önce 3-4 yaşlarında bir abla kestirdi gözüne. Gitti top verdi, gel dedi. Kız öyle uzak, öyle donuk, ıııııh dedi, yüzüne bile bakmadı. İnsan öyle olunca nasıl üzülüyor.
Sonra kafasına göre başka bir abla buldu.
Birlikte küçük topları oraya buraya fırlattılar,
oyun bölümünde tabii.
2-3 saatimiz geçmiş öyle.
Eve döndüğümüzde bizim sokak kapısını görünce cingöz naaptı?
Şuğdan diyip, kapıyı pas geçirtmeye çalıştı.
Bıraksak içeri hiç girmeyecek. Atta meraklısı.
Asıl sürpriz evde bekliyordu beni.
Geldik, 3.15'te uyudu, tam 6.30'a kadar...
Düşüp bayılacaktım şoktan.
Rüya gibi bişey. Nasıl dinlenmişim anlatamam.
Hatta sonlara doğru gidip kapıyı falan açtım, ses çıksın da artık uyansın diye.
Görmemişim ki böyle bir durum, böyle bir lüks.
Popumuzu kaşıdık tabii hemen.
.......
Uykusu gelen bir çocuk için her yer yatak :)))
Sabah dizimax'ta bir dizi var Medium, onu seyrediyordum. Çiftin 12 yaşındaki kızları okul çıkışı eve yürüyerek gelmek istiyor, artık annesinin arabasıyla dönmek istemiyordu. Annesi de bir şey olur korkusuyla onu reddediyordu. Baba şöyle dedi, bir gün okula gidersin ve onun seni beklemediğini, yürüyerek gelmeye kalktığını görürsün, çocuklarla pazarlık olmaz.
Ben de bir hıçkırık koptu, bi duygulandım. Ya olmaz mı pazarlık gerçekten? Hı?



Bu akşam bir müşterimizle ilgili tiyatro oyununa gideceğiz diye ayarlama yapmıştım.
Annemi çağırmıştım akşama. Ve Yaz doğduğundan beri ilk defa tiyatroya gidecektim.
Ne oldu biliyor musunuz? Meğer oyun yarınmış!!!
Eh alışmadık annede oyun durmazmış.
........................

Anneler dünyasında kadınlar gününe özel yazdık bu hafta.
Merak ediyorsunuz sizi şöyle alayım...
Dişi mi, dişli mi olmalı?
Her ikisi de mi?
Popülist tarafından öte anlamlarıyla hepimizin 8 Mart'ı kutlu olsun.


Oğuzhan Koç/ Gül ki gözlerin:



5 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

Yazını okudum. Çok güzeldi... Eline sağlık Denizcim.
Kutlu olsun bütün kadınların günü...
Yaz'ın uyumaya çalıştığı yer de süpermiş yani :)))

ikiz Bebek dedi ki...

Yaz çok şekersin ya,nerelere yatmışsın sen öyle.Bence sen deneme derslerine devam et :)

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

İlahi ya, vallahi çok içten güldüm. Aktivite işine girince, darma benim cool kızımı, o evde bulur aktivitesini...

Bellek Kutusu dedi ki...

Tiyatro işi çok talihsiz olmuş gerçekten:)

Deniz dedi ki...

-Sibelcim, bıraksam yere bile yatacaktı...

-Ösgecim, bu kıtadan birkaç deneme dersi daha bulduk mu, kışı çıkartırız:-PPPP

- Kaymaklı Kadayıf, öyle deme ya, çocuk bütün hafta evde zaten

-Kutucum bugün gidicez inşallah, tabii inşallah