22 Mart 2010 Pazartesi

Dikkat birey var!




Dün eskileri, küçükleri ayırayım dedim.
Geçen yıl giydiği pembe montunu ve birkaç şeyi daha torbaya koydum,
kapının yanına hazırladım. ( İleride ben de teyze olursam inşallah
yeğenime saklamak üzere.)
Sonra da biz çıkmak üzere hazırlanırken,
kahverengi montunu giydirmek için hamle yaptığımda
çok kesin bir hareketle karşılaştım.
Torbaya gitti, pembe montu çıkarttı ve şunu, şunu dedi!
O kararlılık karşısında başka bir seçim şansı kalmadı bile...
Kollar çıktı tepesine. Ama kendi mutluydu, seçim yapabilme özgürlüğü karşısında.
(Ben istediğim kadar pembe giydirmesem de, bir arkadaşım pembe geni diye bişey var demişti, doğru mu acaba :-))

Artık Baby TV'de istemediği şeyleri seyretmiyor. Televizyon olsun da ne olursa olsun
diyen saftorik çocuk gitti.
Dün de gel kızım, sana bulutlu CD'ni koyayım dedim.
(Akıllı Bebek CD'leri ve bayılır normalde.)
IIIII-ıh dedi ve dobidobidu istediğini bildirdi.
(Teletubbies oluyor kendisi)

İstemedi mi asla kimseyle telefonda konuşmuyor, dönüp arkasını çıkıp gidiyor.
Girdiğimiz ortamlarda, arkadaş yapıyor kendine.
Başka çocukların arabalarına göz koyuyor.
Öyle birey, birey takılıyor işte bugünlerde...

9 yorum:

Pinky dedi ki...

pembe geni mii :D ben diyordum zaten teyzeme çekmişim bu pembe genetik birşey diye :))

dobidobidusunu yerim ben onun. birey oldu vallahi bak şu bıcıra :)

Mlke-Btkn dedi ki...

severim ben o minik bireyi ;)

Bellek Kutusu dedi ki...

Montu görünce işte küçük Pinky dedim:))

ela selin dedi ki...

Iki yas sendromuna hos geldiniz!

ikiz Bebek dedi ki...

fotolarda mont pekde küçük durmuyor :)

Deniz dedi ki...

-öyle galiba Pinkycim

-Minik birey de ellerinizden öper

- :)))evet Kutucum küçük Pinky

- Aman aman gelmeyelim :-)

- Aslında ben de şaşırdım, hiç girmeyecek sanmıştım. Kollar dirseğe çıkıyor ama olsun, hava güzel :))

Yasemin Aktuğ dedi ki...

Deniz sorma bu veletlere seçme özgürlüklerini şimdiden kullanmaya başladılar sonumuz ne olur bilemiyorum. bu arada bizde teletubbies'e takmış durumdayız. hiç beğenmediğim ve seyretmesini istemediğim bir cd dizisi ama şu an onun favorisi. bende üstüne düşmüyorum nasılsa yeni bir hobi bulur diye.
bu arada pembe genetiği kesinlikle var
sevgiler

Odil Sezen Metin dedi ki...

:) Ballı kaymak gibi görünüyor küçük birey bana..(Özgür ruhlu birey)

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Hoşgeldin yar, şarkısı ile karşılıyorum seni, bebik kız gitti artık, kendini hazır et, birey halini yerim ben onun yaaaaa