19 Mart 2010 Cuma

Dilek çeşmesine para da atmadım ki...


Roma'daki Aşk Çeşmesi'nde adettendir ya,
bir an önce geri geleyim diye arkanı dönüp çeşmeye para fırlatırsın.
Ben öyle bişey de yapmadım ama...
İki haftadır ikinci kez Kayseri'ye gittim dün.
Ama ne gidiş.Sadece sunumu yapacak kadar zaman vardı.
Havaalanından çıktık, sunumu yaptık, uçağa yetiştik.
Dolmuş gibi gidip geliyoruz valla.
Yolculuğun başındaki komediyi de anlatayım durun.
Uçağın ön tarafından girdik, ilerliyoruz.
Bussiness bölümünden geçerken, baktım bitakım kalontorlar oturuyor,
kasım kasım kasılmış gazetelerini okuyorlar.
Hiç de söylemem normalde bu tip şeyler birden
arkadaşıma dedim ki,
aman çok önemli bussiness'ta gitmek sanki.
İki karış fazla bacak mesafesi için ne kadar fazla ödüyorlar acaba?
Sonra biletimizdeki numaraya baktık.
Ve ne görelim, bizim yerimiz de o kalontorların olduğu bölümde.
Yok canım, şirket bizi businnes uçurmuyor elbette.
Sadece check-in saatiyle falan ilgili bişey herhalde.
Ama işte yargılamak böyle kötü bir şey.
Ayrıca da salon salomanje gitmek çok da keyifliymiş yahu.

.......
Erken gelince sıkı sıkı giyindik, parka gittik, anneme gidip yemek yedik falan filan...

Asıl siz biliyor musunuz, benim kızım 6'ya kadar sayabiliyor.
Hem de kestirmeden...

video


İş yolculuğu niye buralara olmuyor ki :))
Bakın burası GOA. Ağzının tadını bilen Orhan Pamuk tatilini burada yapmış, hemen
popüler olmuş.





8 yorum:

meltem dedi ki...

kayseriiiii kayseri bir iki kalkıyooo yolcu kalmasıııııın!!!!
bissnızzz klasss haa:))) vay anasına ben de yer bulamadığım zamanlar aceleden uçtuğum oldu ama her seferinde başıma bi olay geldi aslında cem yılmaz için orda da malzeme çok zira ben yaşadıklarımı ben anlatsam kimse dinlemez ama o anlatsa millet kırılır heralde

SevGi'nin G'si dedi ki...

1,6.. işte bu kadar. ne gerek var uzun uzun aradakileri de söylemeye :)

Anne Café dedi ki...

bir - altı:)) zorlama işte. işine geliyosa!

ikiz Bebek dedi ki...

çok şekersiniz yine, evet evet o resimdeki yerlere git emi :)

elif ada dedi ki...

Severim ben onun sayı sayışını. Çözmüş olayı. Ne uğraşıp duruyorsunuz bir ve altı işte. Tam tutup yemelik

Odil Sezen Metin dedi ki...

Nefis Fıstık seni:))
Kalontor demene koptum burada:)) Eşimde kalontor oluyor o halde:))

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Altı diyen dilini yerim onun ....Bu arada domates suyu içmediysen küserim bak, bizinıs klas:)) ta seninki bir tesadüfen uçmuştum iş seyahati vesilesiyle, anacım sanki evlerinde hergün domates suyu içiyor adamlar, hepsi istisnasız domates suyu istediydi, tabi ben ve yanımdaki arkadaşım da:))))

asyaselda dedi ki...

benide götürsene:)şehirden uzaklaşmak istiyorum yaaaaaa:)