30 Mart 2010 Salı

Gel biraz sohbet edelim


Artık birbirimizi anlar olduk iyice. Ciddi bir şey anlatırken can kulağıyla dinliyorsun beni.
Bana derdini anlatmaya çalışıyorsun, yarı atmasyon kelimelerle.
Geçen gün oyuncağını yere vurma, aşağıda insan var, uyuyorlardır belki dedim.
Öyle ciddiyetle dinledin ki, aşağıdakileri gözünde büyütür müsün diye düşündüm bir an.
Şimdi aşağıda, aşağıda diye gösteriyorsun bana arada sırada.
Yukarıdaki tahta platformun üstünde ilk defa karıncalarla bu kadar yakından tanışma fırsatı buldun. Aaaaa bak karıncalar dedim. Göbeğini gıdıklamaya başladın.
Nereden de hatırladın? Sana bebekken söylediğimiz, karıncalar geliyor, karıncalar geliyor tekerlemesi eşliğinde göbeğinden başlayıp gıdığına kadar gıdıkladığımızı...
Kırmızı ışıkta ne yapıyoruz diyince dur, şeşil ışıkta ne yapıyoruz deyince
geç diyorsun artık, harikasın.

Gel gelelim sen bu kadar her şeyi anlar hale geldikçe dış iletilerin önemi artmaya başladı.
Mesela ben bir yerini çarptığında, canın acıdığında, uf oldu diye yanıma koştuğunda
sarılıp öpüyorum. Aman kızalım masaya demenin ne kadar yanlış olduğunu,
bu tavrın ileride hep başkalarını suçlama eğilimi yarattığını biliyorum.
Ama ben bilmişim ne yazar?
Evde gündüzleri başka bir düzen var.
Neyse ben yine de söyleyeyim.
Bak kuzucum, dikkatsiz koşarsan düşersin. Bunda yerlerin, halıların bir suçu yok.
Başkalarından tersi yönde bir açıklama duyarsan da, amaaaan hiç masaya, sandelyeye kızılır mı?
deyip geçiver. Aaaa bi de komşu ziyaretleri meselesi var.
Tamam gitmenize izin vermedim ama vurma adeti varmış biraz o kardeşin. Onunki de geçici bir süreçtir ama şansımızı zorlamayalım.
Ya böyle, seninle sohbet edecek mevzumuz çok da...
Zaman pek yok şekerfarem. Bi dahaki sohbete kadar seni kocaman öpüyorum:
video

7 yorum:

elif ada dedi ki...

Ama ben bayıldım ana-kız resminize. Videoyu seyredemedim evden seyredeceğim akşama. Öpüyoruz prensesi

YILDIZ dedi ki...

Siz daha anne-kız ne sohbetler edeceksiniz Denizciğim,dilerim güzel arkadaş olursunuz birbirinize her zaman;)

asyaselda dedi ki...

kodamannnnn:)öp onu annesi:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Her ay bir tane böyle karşılıklı anne-kız fotosu çeksenize, Yaz büyüdüğünde ne güzel bir hatıra olur:)

Deniz dedi ki...

-Ada'nın annesi, çok teşekkür ederiz

-Yıldızcım amin amin

-Öpmez miyim Seldacım

-Yaaaa Kutucum çok güzel fikir, yapmaya çalışacağım, yakalarsak tabii bu şekilde: )

ikiz Bebek dedi ki...

sohbetiniz bol olsun cicim.

Mlke-Btkn dedi ki...

bu kızın saçlarına bayılıyorum ne kadar gür maşallh foto da süper ;)