1 Mart 2010 Pazartesi

İddia ediyorum, Tibet'i ve Yaz'ı hiç böyle görmediniz!


Pazar günü Mete'nin doğumgünü partisindeydik.
Mete, eskiden bizim ajansta çalışan Nevcihan'ın oğlu.
3 yaşına girdi.
Bu bahaneyle bizim veletler de bir araya gelmiş oldu.
Bildiğiniz gibi değil çok eğlendiler çok...

Mekan Koşuyolu'nda Tropika Cafe. Bebek dostu bir mekan.
İçeride oyun odası, dışarıda kış bahçesinde büyüklere keyif masaları.
Sözde öyle tabii, ama biz çocukları bırakamadık, dolayısıyla masamızı
oyun odasının yanına kurdurduk.

Top havuzundan çocukları çıkartmak çok zor oldu.

Centilmen Ali Ömer, sandalyemizi çekiyor:-P

Tibet'i Yaz'dan fıstık isterken bir dinleyin:


video


Balonları şişirmek yerine ağzımıza tıkmasak bi de...

Ve mutlu son!



8 yorum:

ELİF dedi ki...

Ama Rüya çok kıskandıııı:)))

ikiz Bebek dedi ki...

canlarım benim yorgun düşüp nasıl da uyuya kalmışlar.

Pinky dedi ki...

hahahah :) çok şeker fıstıklar ;))

Full Moon dedi ki...

bunlar kanka olur bak soyliim sana...

Tibet'in annesi dedi ki...

Tibet'in Yaz'ın uyuması için elini tuttuktan sonra uyuyup, uyumadığını kontrol edip, o uyuduktan sonra uykuya dalması da harikaydı :)
çok güzel anlaştılar Allah'a Şükür. başlangıçta ne yalan söyleyeyim çok gözüm korkmuştu o kadar çocuk bir arada nasıl olacak diye :P

Odil Sezen Metin dedi ki...

Çok şirin ikiside maaşallah..Mutlu son fotosu bir harika..Yavrularınızın dostluğu da sizin ki gibi daim olsun..
Sevgiler..

YILDIZ dedi ki...

İkisini de bir arada görmeyi ne çok isterdim,resimlerden sarılıp öptüm bızdıklarımı:)

Ne güzel gün geçirmişler.

Sen Gelince dedi ki...

Ah yerim ben onları nasıl şeker uyumuşlar:) "Bana fıstık yap" ha:))) Sibel burdan sana da sesleniyorum, bayıldım bilesin:)