3 Mart 2010 Çarşamba

LOST'un yeni yıldızını tanıyor musunuz?

Final sezonunda kadroya yeni katıldı.
(Metrocity'nin girişinde bu stand. 100TL ve üstü alışverişlerde kurayla sizi çekimin olduğu yerlere götürüyorlar. Biz sadece standla yetindik :))
..........................
MÜZİK RUHUN GIDASIDIR.
Galerianne'de haftanın konusu çocuk ve sanat...
Buyrun size çocuk, buyrun size sanat.

Mi'ye dikkat et.


Tuvalin biraz büyük değil mi şekerim?


..............................

Dün benim için kötü, sıkıcı, basıcı bir gündü.
Dilerim bu güneşli gün hepimize iyi gelsin, güzel geçsin.

(çok güzel bir şarkı kendisi) Daniel Powter/Bad day:



11 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

Yaz sayesinde Lost bir açıklığa kavuşacaktır! onunla birlikte sorularımız cevap bulacak :)))

ELİF dedi ki...

İlahi Deniz:)) ay dedim başlıyor mu? daha flash forwardı bitiremedim dedim:))Harika bi foto bu bayıldım.

ikiz Bebek dedi ki...

ilk fotoya bayıldım,harikasınız.

Odil Sezen Metin dedi ki...

Yeni Yıldız daha büyük heyecanlar katacak diziye eminim:))
Küçük kemancı, dizi yıldızı ve ressam bığını öpüyorum:)

elif ada dedi ki...

Ben senin keman çalan yumuk ellerini severim.

Defnenin Annesi dedi ki...

ay cok tatli cikmissiniz...

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

hadi yazcım bence de sayende sorularımız cvp bulacak :D

sirâr dedi ki...

aman kaybolmayın :) çok güzel fotoğraflar ellerine sağlık Denizcim.Bir de mimledim seni:)

YILDIZ dedi ki...

Lostun küçük ama en önemli yıldızı:)))Sayesinde nasıl bitiyor tüyolarını öğrendin mi annesi?

SevGi'nin G'si dedi ki...

aa çok güzell.. sırf o stand için bile metrocity'e gidilir. :)

Deniz dedi ki...

-Valla bu bızdık, gitse adayı karıştırırdı Sibelcim onu söyleyeyim

-Elif, Flashforward'ı bitiremedin mi? Ohoooo daha çok çalışman lazım :)))

-Saol Özgecim, komiğiz di mi?

-Evet ya Fatmacım, ne olacak acaba büyüyünce?

-Elif Ada, bi de kemanın nasıl çalınacağını bilse, neler çalacak ama

-Teşekkürler Defne'nin annesi

-ŞUlecim artık sorularımız cevap mı bulur, bizimki adayı birbirine mi katar, daha çok soru yaratır bilemedim

-Kayseri'deydim, daha yeni bakacağım mimime:)

-Yok tüyo falan vermiyor bu cadı

-Evet evet bizimki çok eğlendi standda