12 Mart 2010 Cuma

Merhaba bahar!


Geldin mi artık? Lütfen gel. Kapatma gri perdelerini gökyüzüne.
Yeşiline ihtiyacım var. Pempene, beyazına, alına.
Ruhumu yıkamaya, dinlendirmeye...
Vapur düdüğüyle çay içmeye.
Paltomu dolapların arkalarına saklamaya.
Botlarımın ağırlığından kurtulmaya.
Öğlenleri dışarıda yeriniz yok mu demeye...
Yoğunum bugünlerde. Hem de çok.
Dün 12.00'ye doğru çıktım işten. Geceyarısı olandan bahsediyorum.
Neredeyse gün yüzü görmedim.
Yine dün, hiç hesaplamadığım bir toplantıya gittim.
Orada bir çocuk vardı, hep 'ben' diye konuşan.
Ben gittim, ben geldim, ben yaptım.
Öyle sevimsiz bir tip değildi aslında...
'Ben'li dünyasıyla takdir almak istiyordu belki.
Olsun. Dert değil.
İnat, asilik ve adamsendecilik de mi geliyor üzerime?
Napalım başederiz. Ettik bugüne kadar.
Sadece bahar gelsin artık.
Baharı, yazı özledim.


11 yorum:

Pinky dedi ki...

Yaz manken gibi çıkmış. çok güzel bir poz :)

Levent Yüksel - Ya sonra dimi. çok güzel şarkı :)

Full Moon dedi ki...

Ben de ben deeeee... cok severim baharı yazı. sıcağı, hatta güneşin altında yatmayı... içimizle birlikte yureklerimiz de ısınsın. neyseki onumuzdeki gunler sıcakların habercisi. hem yazı hem de Yaz'ı coook seviyorum.

Tarkanın Annesi dedi ki...

Al benden de o kadar....

Odil Sezen Metin dedi ki...

Ben de çok özledim ve çok ihtiyaç duyuyorum baharın o güzelliğine..

Ne tatlı bir foto bu:) Yerim seni Yaz'cığım..

ikiz Bebek dedi ki...

resmi çok ama çok beğendim.
yazdıklarına bahar konusuna 1 e 1 katılıyorum.
bu arada hep biz oldum ben değil.

Sen Gelince dedi ki...

Bu zamana kadarki en güzel Yaz resmi... Bayıldım yani o kadar:) Böyle bir bahar ve yaz özlemine de böyle bir fotoğraf yakışırdı... Ve diyorum ki "AYNEN"...

YILDIZ dedi ki...

Çok güzel bir poz olmuş.Ya tatlı bıdığım ne güzel poz vermiş;)

Bahar kendini özletti.Arkasından hemen yaz gelecek anlamayacağız bence:))

ELİF dedi ki...

Denizciğim Yaz'ın fotoğrafına bayıldım, çok tatlı çok..

sirâr dedi ki...

fotoğraf harika.banner hayırlı olsun.güzel olmuş.bahar gelsin ve bu kadar yoğun çalışma.vapurda çay içelim beraber, dumanı boğaza karışsın :))

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Bir karışlık eteğini yerim o cadının.Yaz istiyorum hem de hemen,izin istiyorum hem de sonsuza dek...

Deniz dedi ki...

ühüüüüüü çok bozuldum. 1.5 yıldır fotoğraf çekip duruyorum, kızı nerede yakalasam. En beğendiğiniz fotoğraf, Bellona çekimi sırasında setteki fotoğrafçı tarafından çekilen oldu.
çok bozuldum çok: -P