9 Mart 2010 Salı

Mim Kemal Öke


Sahi böyle bir adam vardı di mi?
Önce keldi, sonra saç ektirtmişti.
Yok yok ondan bahsetmeyeceğim.
Sevgili Sirar beni yakaladığı gibi mimledi.
Çantamın içini sordu.
İtiraf edeyim, dün kardeşime bahsedince bu mimden
bana ne dedi biliyor musunuz?
Yandın!!!
Deli kızın çantası mı dersiniz, çıfıt çarşısı mı?
Benim çantam hep öyle valla. Bir iki kullanılmış kağıt mendil dışında
olduğu gibi yayınlıyorum valla.
imza pasaklı anne :))
Neler var bakalım;
Sibel'in yengesinin ördüğü bere, mor makyaj çantam ve cüzdanım,
yıllardır ayrılamadığım ONE parfümüm, Kayseri uçuş kartım,
burnumu sildiğim mendilim, iş ve özel telefonum(telefonla konuşmayı hiç sevmeyen birinin iki telefon kullanması da hayli ironik),
çok sevdiğim melek kanatlı anahtarlığım,
pazar günü İkea'da yemekte açmadığımız ekmek,
İmaginarum'dan verdikleri lolipop,
blogger olduğumdan beri çantamdan eksik olmayan fotoğraf makinem vs...
Yawwwww kitabımı unutmuşum bugün...
Ki her gün yanımda olur.
Bak mim sayesinde çantamı da toparlamış oldum.
Bestecim, hadi canımmmm, öyle yandın demesi kolay!
Sobeledim seni...




7 yorum:

ELİF dedi ki...

Bu ne yaa, ekmek var çantada kadına bak:)))

Tibet'in annesi dedi ki...

ekmeğe güldüm yani, alemsin :))))
cd'den bahsetmemişsin ama, film mi o?

Odil Sezen Metin dedi ki...

:))) amanın çantada ekmeği unutmuşsun :))
Olur böyle dalgınlıklar..Komik ama:))

sirâr dedi ki...

abartma yaa, o kadar da kirli çıkı değilmişin sen :)

Deniz dedi ki...

- ama lütfen ekmek pakette

- CD senin kopyaladığın Motherhood filmi şekerim

- Sorma Fatmacım

-Öyle diyosan iyi Remziyecim

ikiz Bebek dedi ki...

Deniz, çok ortak yönümüz var, çantadan ekmek çıkması gibi :),arada benim acısos filanda çıkar

Bellek Kutusu dedi ki...

Pazar günü benim çantamda da öyle bir ekmek vardı, çok güldüm görünce:))