15 Mart 2010 Pazartesi

ne yaptım, neler ettim?


Cumartesi gittiğimiz cimnastik+oyun grubuna geleceğiz diyen anneler gelmemiş,
tek kişilik oyun grubu olduk, biraz bozuldum.


İlk defa sürpriz yumurtayla tanışan kuzu,
kendi kendine yorum yapıp,
-güzeeel dedi, şaşırdım.

Sonra, yarın, önce gibi kavramları daha tam oturmamış bir çocuğa anneanneye gidelim sonra da parka gideriz dememek gerektiğini öğrendim.
Gitmek için her zaman can attığı anneannesinin kapısında -parka parka diye gözyaşları fışkırtan çocuğa hayretler içinde bakakaldım.


Hadi kahvaltıyı hazırlayalım kızım dedim, dolaptan ne bulduysa
sehpanın üzerine taşıdı, güldüm.

Forum Istanbul'da bir kerecik hapşuran Yaz'a
dik dik bakan şu yavrunun annesine korkmayın, hasta değil demek zorunda hissettim.

Her gördüğü uzun saçlıya -anne demesine içerlesem mi gülsem mi bilemedim.
Saçlarımı yine eski günlerdeki gibi kısa kestirsem ne olur onu merak ettim.

Mumları üfledik, güzel bir kare yakalamaya çalıştım.


Amcasıyla babasının eski oyuncak kutusunu açtık, beğendim.
Forum Istanbul'da Earth Cafe diye bir yer keşfettik, tuvaletlerine kadar her ayrıntısını
çok beğendim.


Blog teması kompozisyonu konusunda, eskiye mi dönsem kararsız kaldım?



16 yorum:

NiLaY dedi ki...

yasanan bir haftasonu bu kadar guzel anlatilabilir herhalde :)) cok keyifliydi valla okumasi :)

füsfüs dedi ki...

çok yararlı bir hafta sonu olmuş, ne çok şey öğrenmişsin, bize de renkli bir post yazmışsın, teşekkürler

Pinky dedi ki...

çok mükellef bir kahvaltı hazırlamış :)

blog teması güzel bence. Yaza Yaza Yaz geldi'yi sevdim :)

sedaca dedi ki...

ben bu Yaz kuzusuna, kıyafetlerine, o dudaklarına bayılıyorum demiş myidim ?

ELİF dedi ki...

Tek kişilik oyun grubu olmanıza ben bile gıcık oldum burdan...

SevGi'nin G'si dedi ki...

kinder'i beğenmeyen bir çocuk yok sanırım yeryüzünde.. :) blog teması konusunda da; bence bu tema çok hoş..

ela selin dedi ki...

Ben cok begendim yeni headeri!

Bellek Kutusu dedi ki...

Çocuk haklı, ne bilsin sizin kahvaltıda ne yiyeceğinizi, hepsini toplayıp getirmiş işte:))

asyaselda dedi ki...

off çok şey yapmışsınız gerçekten:)tuvalatler gerçekten ilginç...

Deniz dedi ki...

-Nilay çok saol :)

- Füsuncum, okudunuz ya , ben teşekkür ederim

-Saol Pinkycim

-Seda ablası, duymasın, bugünlerde bi havalarda

-Sorma Elif'im, grup olmaya başlayınca başkalarına da tabi olmak zorunda oluyorsun

-Sevgi'nin S'i diyorum, yani sevindim çok saol :))

-Teşekkürler

-Kutucum bıraksak daha neler getirecek,içinde yemekle tencereleri falan

- Tuvaletlerde, lavobonun hemen önünde yerde bir düğme var, ayağınla çalıştırıyorsun suyu, ne mantıklı, ne kullanışlı, ne hijyenik di mi???

HaNdE... dedi ki...

herkese anne demesine koptum :)

Sen Gelince dedi ki...

Ben de Yazı'ı:)

ikiz Bebek dedi ki...

ayy bu Yaz çok şeker,anne anne ha:), bu arada anne değil abla gibisin, maşallah :P

Deniz dedi ki...

Özgecim, karıştırmıyorsun değil mi, orada elinden tutmaya çalıştığı bir abla zaten, ben değilim. Ühüüü :P

ikiz Bebek dedi ki...

denizciğim karıştırmıyorum, sende aynen o abla gibisin :),yaz karıştırmakta haklı yani

Deniz dedi ki...

canım çok iyi geldi bu sabah sabah :)