9 Mart 2010 Salı

Tok evin aç kedisi...

Yaaa, senin gibilerine böyle derler işte.
Mutfaktaki torbadan nasıl kaptın ekmeği,
nasıl köşede kemirmeye başladın
hem de bütün bütün.
Pes vallahi.

...................
Yaz'a türlü şekilli eşleştirme oyuncakları aldım.
Eşleştirme kartları mı, puzzlelar mı?
Yok anacım. Bizimki ısrarla eşleştirmiyor.
Kah onları yiyor, kah kule yapıyor, kah içeride tenceresinin içine koyuyor.
Ben de diyordum bu cin gibi çocuk niye eşleştirmiyor?
Meğer işin sırrı başkaymış.
Dün çekmecesini açtık. Bütün dolabı dağıttık. Tek tek çorapları çıkartıp, sonra eşlerini annemize verdik. O oyuncaklar ev ödevi gibi geliyor herhalde. Böyle dağıtmak daha zevkli.
Eşleştirme mi oynatmak istiyorsunuz,
açın çekmeceleri, başlayın dağıtmaya...
Sonrası biraz zahmetli ama olsun.
...................

İşte bebekli reklam filmi serimizin ilk filmi. Mete ve Ece'nin maceraları.
İlk film biraz onların tanıtılması gibi.
Bak şu konuşana tadında. Seslendirenleri tanıdınız mı???

video


10 yorum:

ikiz Bebek dedi ki...

heyy ekmekli resim pek tanıdık geldi bana :)

reklam çok hoş olmuş,azıcık üzülmedim desem yalan olur :),ühüüüüüüüü

NiLaY dedi ki...

ekmegi kemirirkenki bakisa bayildim :)) masallah..

YILDIZ dedi ki...

Kocaman ekmeği kapmış Yaz hanım,nasıl da bakıyor öyle:))

Pinky dedi ki...

en güzel eşleştirme işte bu :)

Gülben Ergen'i tanıdım da Mete'yi seslendireni çıkaramadım ya. kim kim? :)

Pinky dedi ki...

Çok komik şeker kız. elinden alacakmışsınız gibi bakıyor çok şeker :) kardeşiminde böyle bir fotoğrafı var ama yarım ekmekle :D

Tibet'in annesi dedi ki...

aman aman dikkat edin, ekmeğin tadını aldılar mı başka birşey yemek istemiyor bu bücürler...

Odil Sezen Metin dedi ki...

Acıkmış kuzucuğum ekmeğe sarılmış..Nasıl bakış o öyle tatlı kuzu..
Reklam iyi olmuş..Ellerinize sağlık..
Aynı şekilde bizde eşleştirmeyi bu şekilde yapıyoruz çorapları,iç badyleri eşli olan herşeyiyle..Oynarken hem giymeye çabalıyor..soyunmayı beceriyorda giyinmeyi ııh ıh..
Eşleştirme kartlarından çok sıkılıyor bir iki yapıp saçıyor etrafa..
Öpüyorum yavruyu..

Deniz dedi ki...

- Özgecim, bir civcik fanatiği olarak ben de üzüldüm valla, olsun reklamlar bitmez...

Bellek Kutusu dedi ki...

Özkan Uğur-Gülben Ergen!

Deniz dedi ki...

Doğru ikili :))