14 Nisan 2010 Çarşamba

21 ay geçmiş

Bir telaş içinde geçiyor günler.
Hele ki şu son 1 hafta.
Dün döndüm bir baktım arkama,
pazar günü 21 aylık olmuş Yaz Hanım.
2'ye 3 kala havalar 1500.
Biraz da hastalığın da etkisiyle yemek yenmiyor,
ilaç içerken kıyamet kopuyor, benim istediğim giyilmiyor.
Gece yatarken pijama giymek/giydirmek için yürek istiyor.
Aslında haksızlık da edemem kuzuma içim elvermez.
Uyumlu bir çocuk kendisi -genelde-
Ama alışılmış gidişatlara bakınca tam birey olma, bireyliğini kanıtlama aşamasında.
BEN'i de sık kullanması bundan herhalde. Geçen oynadık, oynadık, azdık.
Offff yoruldum Yazcım dedik, teyzesi, anneannesi ve ben.
Ben de dedi, koptuk gülmekten.
Yaaa ama şu yemeğe yanaşmamasını nasıl çözeceğiz bilemiyorum.
Her şeye ııııı-ıh!

Aşağıdaki de bizim hayvanat bahçemiz. Darıca halt etmiş.
Ne deli deli oyunlar kuruyoruz bunlarla...
Ve aşağıdaki sevimli küçük aileyle.
(Mothercare'de satılıyor bu aile bebekler, mesleklerle ilgili ve benzer setler de var.)

Burada olmayan 3 bebeğimiz daha var. Onların ikisinin ismini Beste koydu.
Yıldız ve Güneş. Üçüncüsünün adı ne olsun kızım, dur bi düşüneyim dedim.
Yaz durdu, durdu...'buuuldum' dedi. 'Ay.'
Eh bu sıralamayla düşününce haklı çocuk. Bir o eksikti.



10 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

Üçlemeyi tamamlamasına hayran kaldım. Yesinler o bücürü :)

minimalist dedi ki...

eee çocuklar da yorulur canım... Büyümeseni keyifle takip etmen dileğiyle..

ayşegül dedi ki...

adı gibi sıcacık bi çocuk,kızımın aydaşı :) öpüyorum yanaklarından...

ikiz Bebek dedi ki...

iştahsızlık varsa, bize yolla Yaz'ı.

asyaselda dedi ki...

ah meleğim:)
tüüüü bana nasılda görmemişim hasta olduğunu senin.
geçmiş olsun bitanem benim.
ayıca minik hayvancıklarını sevdim ama şu yukarıdaki minik aileye bayıldım:)
öpüyorum seni:)

Sen Gelince dedi ki...

Ay ha:) Yahu bu zamane çocukları çok mu akıllı yoksa biz mi biraz saftık anlamadım:) Deniz şok yaşıyorum... Bu çok özel bir detay bence:)

Deniz dedi ki...

-Evet Sibelcim, ben de çok bayıldım. Bir yandan da sizin veletlerin maceralarını okudukça çok da şaşırmıyorum artık.

-Saol minimalist :)

-Ayşegül, şimdi Duru'dan geliyorum :))) Çok tatlı bal peteğin

- Yollayayım, bugünlerde ekmeği bile zor yiyor seninkileri görürse yer belki :)

-Saol Selda ablası, o da seni öper

- Özlemcim, çok şaşırtıyorlar bizi di mi? İstanbul'a gelmişsin, bi dahaki sefere Nilsu'yu da alıp gelsene :-))

Odil Sezen Metin dedi ki...

Maaşallah akıllı bıdığa..

Deniz dedi ki...

Saol Fatmacım :)

Yasemin Aktuğ dedi ki...

41 kere maşallah. Ne güzel konuşuyor ya. büyümüşde küçülmüş. sevsinler onun oyuncaklarını da kendisinide