17 Nisan 2010 Cumartesi

Bi daha öp...


Sabah keyfi için almıştım yanıma... Öptüm ayacıklarını.
Döndü bana:" Bi daha öp!" dedi.
Yemez de ne yaparım ben şimdi senin ayacıklarını.
Bu kadarcıktın sen... Şimdi 22-23 numara oldu ayakların ve cümle kurdun kendi çapında.
Sabahın ikinci incisi yine ayaklar üzerine oldu.
Altını değiştiriyordum. Ayak baş parmağını tuttu, bakmaya başladı.
Ne oldu annecim, neye baktın dedim.
"Kes..." dedi. Hazır izin de çıkmış, kesmez miyim?
Hemen kestim küçük tırnaklarını.
Kişisel bakımını da hiç ihmal etmez, küçük hanım.
Yemek yer, hemen elini uzatır, sil diye...
Konuşmadan açılınca konu, fiil çekimine de başladı.
Bugün parka gittin mi?
-Gittim.
Anneanneyi gördün mü?
-Gördüm.
Salıncakta sallandın mı?
-Sallandım.
Acıktın mı?
-Iıııı-ıh! : -)
Ama en can alıcı şey, durduk yerde, hiçbir şey yokken ortada,
gelip boynuma sarılıp -canııııııım demesi.
ı'ları da incelterek.
Canımsın.

4 yorum:

Seyhan dedi ki...

canıııııını yerim senin .en güzel dönemler bunlar herhalde bende heyecanla bekliyorum

ayşegül dedi ki...

yaz helvası bu yaa :) o ayaklar ne tatlı dimi öp öp doyum olmuyor meleklere.

asyaselda dedi ki...

canımmmmmmm ama kalın ı lı :)
benide sevcenmi öyle.
kıskandım ne tatlı ne güzel bir sevgidir bu değil mi?
öpüyorum ikinizi:)

Pinky dedi ki...

oyyy hem minik hem temiz şekerfaree :)