19 Nisan 2010 Pazartesi

Demez olaydım


Dün kahvaltıya gidelim dedik. Şu bizim oradaki yeni açılan merkeze.
Annemler önden gittiler, bizi orada bekliyorlardı.
Tam gireceğimiz mekanın kapısının önüne bir oyun alanı koymuşlar.
Bu tuzağın önünden geçip, hedefe ulaşmak hiç kolay olmadı.
Ulaşabildiğimizde de, aklı orada kaldığından kıyamet koptu.
Oyun alanı dediğimiz yere balon şişiren ve yüz boyayan bir abla koymuşlar.
Çocukları oyalamak için güzel de, çocukların oyalanmasını istemeyen ana-babalar ne yapacak ;)

Neyse babası aldı onu, biz ilk çayları söylerken biraz götürdü oyun alanına.
Bu arada ben de anneme anlatıyorum. Tracy Hogg'un ikinci kitabını okumaya başladığımdan.
(İlki de çok yardımcı olmuştu bebeklik döneminde. Bunu da Özgecan göndermiş saolsun.)
Neyse, anlatıyorum Tracy abla çocuk tiplerini ayırıyor diyorum.
Melek, kitap, nazlı, hareketli, huysuz diye... Ona göre davranmak lazımmış.
Bizimki şimdi oyun alanını gördü diye böyle. Aslında bizimki kitap ( genel olarak ayına göre kitapların söylediği gelişimi gösteren) çocukla, melek karışımı dedim.
Annem de emin misin dedi. Melek o anlamda değil diye açıkladım , bazı çocuklar yerlere yatıyorlar, melek çocuk ilgisini başka yöne çevirdiğinde sakinleşebilen çocuk.
Zaten melek bizim karışımın çok küçük bir parçası diye ekledim. (Neyse Tracy abla bir derya okumak lazım. )Sonra eve gittik. Yeni tanıştığı Ufuk abisi de var yanımızda, söylediğimi bana yedirtecek ya,
cadı sen içeri girmeyeceğim diye yerlere yat (normalde hiç yapmaz), debelen, gözlerinden yaşlar fışkırsın, hiçbir türlü sakinleştiremedim, ilgisini başka yöne çekemedim.
En son Nemo'yu seyredelim mi, dedim de durdu.
Ya bu çocuklar gerçekten insanı böyle madara edip, ne dediğini bilmez anne modeline sokuyor, mahcup ediyorlar. Ben ne bileyim, bir gün önce güzel güzel çarşı pazar gezen, cafede 40 dakika yemek sofrasında yanımızda oturan çocuğu melek sanmıştım ben: )

Buyrun bu da, kızımın ilk bişeye benzeyen sanat eseri... Artık kafanın içini iki göz, burun, ağızla doldurabiliyor.
Saç bile yapıyor fırça gibi...



12 yorum:

elif ada dedi ki...

Elbise harika ama icindeki daha muhtesem oldugundan hangisine iltifat edecegimi sasirdim

ikiz Bebek dedi ki...

saçları muhteşem çizmiş.elbiseside çok ama çok yakışmış.

SevGi'nin G'si dedi ki...

hep derler "eşin ve çocuğun için sakın şunu yapmaz, bunu yapar deme. mahçup ederler insanı" diye... nasıl doğrudur bu laf. ben akıllandım artık.. yaşaya yaşaya öğretiyolar insana :))

Her Şeyi Karşılaştır dedi ki...

Aslında bu bir oyundu. Hepsini Yaz ile ben planlamıştık :))

ELİF dedi ki...

Ressam falan olacak bu kız kesin:))Çok başarılı çünkü.

ayşegül dedi ki...

benim yorumum çıkmamııışşş ? neyse bi daha "yaz"ayım :)

o elinde çantalı poza bayıldım tam genç kız havalarında fıstık.
tracy ablanın uyutma metodunu denemiştim bende ama bizde pek yemedi :)

çalışmasıda muhteşem çok beğendim.Ressam potansiyeli var belliki...

Sen Gelince dedi ki...

Sen bu bücürleri çok hafife almışsın Deniz'cim... Onlar bizi sulu götürüp, suzuz döndüren cinsten... Neyse umarım tekrarı olmaz:)

Mlke-Btkn dedi ki...

Ayy evet yaa insanı pişman ediyorlar bazen :P :)))
Tracy abladan haberim yoktu, bende alayım bari ama benimki bazen melek olabiliyor ;) neyse ki :)))

sedaca dedi ki...

Ya ama annesi ama yaa, melek o baksana :) 3. Fotografa bayildim :)
Gelmisler cocuga iste, sanki arada bize olmuyo, kizasi gelmis :)

Yasemin Aktuğ dedi ki...

resmi çerçevelet annesi valla süper olmuş. aferin yaz'a. bu arada çantada ne arıyo o öyle

Deniz dedi ki...

-saol elif ada :) Geçen hafta bu elbiseyi giydirememiştim bi türlü,kot giyeceğim diye tutturmuştu

-Teşekkürler Özgecim

-Sevgi'nin G'si ne kadar doğru bişey yazmışsın...

-Ufuk o zaman sizi gidi sizi diyeyim

-İnşallah Elif ya, güzel bişeyler yapsın işte şu hayatta

-Ayşegül Tracy Abla'nın uyku modeli bizde işe yaramıştı, kısmet işte

-Aman Özlemcim bilmez miyim, bazen unutuyorum işte

- Benimki de bazen öyle ,bazen böyle

-Doğru diyosun, hangimiz dellenmiyoruz ki

-Bilmem Yasemincim ne arıyo, karıştırma canavarı, mikser, mikser

asyaselda dedi ki...

a aaa bu çocukların dilleri evrensel olduğu gibi çizimleride evrensel sanırım aynı asya da böyle yapıyor:)
o sadece bir kulak ekliyor o kadar birde gözler nokta değil daire oluyor zombi gibi:)