8 Nisan 2010 Perşembe

Rüya


Diş perisi bize ateş getirdi.
Dünden beri her yer sıcak çok sıcak.
Eller, avuçlar, gıdı, ense, pembe yanaklar, ayak tabanları...
Küçük bir serinlik için yokladım bütün gece.
Şurup zar zor verebildik. Döke saça.
Gıdım gıdım düşmeye başlamış şimdi.
Biraz dikelmiş, dolanmaya başlamış.
Dün gece ilk defa rüya gördüğüne şahit oldum bi' de.
Gecenin yarısı gözlerini açtı.
-Besteee, besteee dedi.
Aldım kucağıma, yok dedim kızım evde o...
İçeri gösterdi küçük parmak.
-Besteee, besteee... İçeri...
Gördüğü şeyleri gerçekten oluyor sandı herhalde.
Ve içeride hayat devam ediyor diye düşündü.
Gece boyu iki kere ben de rüyamda Yaz'ın yatağından kalkıp salona geldiğini gördüm.
Meğer artık parmaklıkların arasından geçebiliyormuş.
Oooo diyorum, artık hep çıkıp çıkıp gelir.
.................
Elim sende
değil şu an maalesef... Ama aklım sende...
Ama derece düştükçe ben de kendimi daha iyi hissedeceğim.
Ateşböceğim benim.

17 yorum:

Little miss sunshine! dedi ki...

Sabah senden dinlerken gece olanları içim cızzzz etti. Teyze gercekten anne yarisi... operim ateşli gözlerinden seni. çıkar da rahatla şu dişleri.

Yasemin Aktuğ dedi ki...

oy kıyamam ben o al al yanaklara.

Hilal dedi ki...

hemen çıksın diş, gitsin ateş :(

Sen Gelince dedi ki...

Ah canım benim, onun o yanağından, gıdısından, ellerinden her bir yerinden öperim ben de... Geçmiş olsun, gitsin bir daha da gelmesin:)

Pinky dedi ki...

geçmiş olsun, ateşi hemen düşsün inşallah.

elif ada dedi ki...

Kıyamam ben o prensese. Çok geçmiş olsun

ikiz Bebek dedi ki...

çok geçmiş olsun,iyileşsin bir an önce de bize şarkı söylesin.(benim civcikoğlanda hasta)

asyaselda dedi ki...

geçmiş olsun meleğime benim.
canımmmmm
öpüyorum o ateş yanaklarından ama söz versin melekleride yardım etsin sabah o yanakları daha soğumuş öpeyim:)
iyi geceler bebeğim.

Irmakbebek dedi ki...

ay ay canım benim,bir de sayıkladı demek beste diye.çok geçmiş olsun.umarım en kısa zamanda gider.

Tarkanın Annesi dedi ki...

Off işte şu sondaki duygu çok kötü yanında olamama duygusu. Umarım akşam kapıda seni eski haliyle karşılar çok öpüldü...

Odil Sezen Metin dedi ki...

Geçmiş olsun..

Deniz dedi ki...

Çok teşekkürler hepinize... Dün yine ateş yüksekti, bugün 37.5...
İlk defa doğru dürüst bişeyler yemiş az önce.Eğer bugün de tam geçmezse yarın bize doktorun yolları...

ELİF dedi ki...

Amanin nolmuş size böyle, kıyamam ben kuzuma, nasıl oldunuz Denizciğim?

dörtmevsim dedi ki...

cok gecmis olsun ceylan gozlu bu guzel kuzuya,,, doktorlara gitmek gerekmeden iyilesiversin hemen insallah...

iskorpit dedi ki...

geçmiş olsun yazcım

Bellek Kutusu dedi ki...

Geçmişler olsun... Şu inci dişler bir an önce çıksın da sıkıntı bitsin...

Gülfer dedi ki...

çok geçmiş olsun, umarım daha iyidir kuzucuk...