29 Nisan 2010 Perşembe

Zıpzıp ve Motherhood



Bin atlı akınlarda çocuklar gibi şendik...
video
(annen şarkıyı nasıl da sallamış ama di mi şekerfarecim?)


Bikaç gündür işten geldiğimde şöyle bir rutinimiz var,
kapıdan giriyorum, hadi dans diyorum,
ona aldığımız çocuk şarkıları CD'si eşliğinde
zıp zıplıyoruz, çok eğleniyoruz.
.....................

MOTHERHOOD
Dün aylardır çekmecemde gününü bekleyen Motherhood'u seyredebildim.
Özellikle baş kısmında, Uma Thurman'ın müthiş performansıyla
bunalıma girmeme ramak kalmıştı.
Özellikle kadının sırtında bebek, kucağında köpek eli kolu dolu bir şekilde
her şeyi halletmeye çalıştığı sahnede anneliğin rutinlerine ayna tutması açısından
sinirler bozuluyor. Ama Amerikan sineması, tabii mutsuz bir sona ve umutsuzluğa izin vermiyor. Finalde meğerse ne kadar mutluyuz modunda kapanıyor. Ay finali söyledin,
içine ettin, diyen olursa aradaki detaylar için bile seyredelir film. (Üstelik, bi de kadın blog yazarı buyurun bakalım.)
Özellikle annelik nedir sorusuna çok güzel yanıtlar var filmin içinde...

..............

Biz dün gece ilk defa suluboya yaptık.
Aman nasıl ciddi, nasıl ciddi...
Soru soruyorum çıt yok.
Sanırsınız dünyanın en önemli görevini vermişler hatuna.
Ama çocuk olmanın da bu tarafı güzel değil mi?
Bir fırçayı suya sokup çıkartmayı dünyanın en önemli işi gibi yapabilmek,
hakkını verebilmek.
(Bu arada başlamadan önce komik bir diyalog geçti aramızda,
boyanın kapağını açarken, hazır mısın dedim,
hazırıııım dedi. Anne hazır mı dedim, hazııır dedi.
Kim hazır değil diye bi soru attım.
-Baba dedi. Evde yoktu da :))))





9 yorum:

Hilal dedi ki...

ahh o filmi ben de bekletiyorum hemen izlemeliyim bu aralar çok duydum çünkü :)

Anne Café dedi ki...

motherhood diyince arada bir yerde boynunda zincirle yürüyor ya esas bunalımı ben orada yaşamıştım:) be kadın o ne büyük bir zincir ve niye boynunda taşıyosun?
ya ben de artık kızımla suluboya yapmak istiyorum!

Deniz dedi ki...

Evet evet izle Hilal, kendimizden çok şey buluyoruz:))


Hilalcim, suluboya, oyun hamuru, yüzboyası, bunları birlikte yapmak anneler için de çok eğlenceli, yalnız bırakmadığın sürece...

Yoksa hamurlar ham ham olabiliyor

Pinky dedi ki...

tombiş ellerine çok yakışmış fırça :)

SevGi'nin G'si dedi ki...

o fırçayı tutuşunu sevsinler :) maşallah..

işten gelip kapıdan girer girmez hadi dans diyen bir anne de övgüyü hakediyor bence. bravo enerjine..

ikiz Bebek dedi ki...

hey ben o zıplama olayına bayıldım, ren geyiğimidir o? zıpla,zıpla harika.

asyaselda dedi ki...

:İ)bizde samba samba diyeee karşılanıyoruz:)
ben çok ebnzetiyorum bukızları ya

Bellek Kutusu dedi ki...

Hem zıplayan hem ulu bilge çekirge bu Yaz, çok tatlı çoook:)

Deniz dedi ki...

saol Pinky ablası :)

sevgi'nin G'si onu görünce enerjim yerine geliyor...

Özgecim, kendisi buna at, bazen de eşek diyor, bozmuyorum şimdilik: )
Geyik dedim ama ısrarla at diyor

Seldacım, ne eğlenceli di mi?
Danscıgillerden bunlar

Hahahaaa Kutucum, ama hala ayakta zıplamayan bilge:)))