12 Mayıs 2010 Çarşamba

Ağaçlar mor!


Bugünlerde baba-kızın arasında sürekli bir inatlaşma var.
Birinin ak dediğine öbürü kara diyor.
Geçen gün ben eve gelene kadar iki kere birbirlerine girmişler.
Biri yapma dedikçe, öbürü kıyameti koparmış.
Dün onları dışarıdayken yakaladım.
İşten geldiğimde onlar parktaydı.İnatlaşma hat safhaya ulaştı.
Ağaçlar ne renk kızım dedi babası...
Ki çok iyi biliyor renkleri artık, özellikle de yeşili.
Ağzını açmıyor bizimki.Ben de şaka olsun diye mor mu kızım dedim.
Şimdi babası ne zaman ağaçlar yeşil!
dese hayır ağaçlar mor! diyor.

Dün bi' de bilmiş, parka giderken babasına
gelmee, kendim demiş.
Önden önden tek başına takılmak istemiş.
Arkasına da dönüp dönüp bakıyormuş,
geliyor mu diye...
Bak şu bücüre!
Ya da bize arkadaşlaaaar bakınız diye seslenen bu bücür gibi
bakınııız şu bücüre diyeyim. Şunu da eklemeden geçmeyeyim,
dün akşam ilk defa Yaz sokakta oynamış çocuk kokuyordu.
Hani olur ya, biraz ter, biraz masumiyet... Karışık.
Çok nostaljik geldi bana...


6 yorum:

NiLaY dedi ki...

sanırım bu iki yaş durumu :) bizde de sürekli ben yaparımlar hakim, dün 3 kere giysilerini değiştirdi, sırf ben kendim giyindim demek için :)

Murat dedi ki...

o bücürü var ya ısırırım gösterdiği yerlerden

MerveMiraç dedi ki...

benim kızım babasıyla anlaşıyor ama benimle inatlaşıyor .. gelme dur itme gibi durumlar bizde de çok ..

iskorpit dedi ki...

bücürün havasın kısmetse yarın ben alırım...

Bellek Kutusu dedi ki...

"arkadaşlar bakınız" haa, süpermiş:)))

maiDerin dedi ki...

uzmanlar bu dönemi "ilk ergenlik" diye adlandırıyorlar (yaklaşık iki yaş)... Aslında hala bagımlı olduklarını biliyorlar ama yine de bagımsızlık mücadelesi vermekten vazgecemiyorlar... :) sanırım Yaz da ilk ergenliğine adım atmıs, baksanıza kendi gidecekmiş parka :)))