6 Mayıs 2010 Perşembe

anasına bak, kızını al


Şimdi ben sana nasıl kızayım?
Kendimi bildim bileli,
kargalar kahvaltısını bile yapmadan uyanan biri olarak
sana sabahın köründe uyanıyorsun diye kızabilir miyim?
..................
Ya da annem aynı masalı 10 kere anlattıktan sonra, tam beni daldı sanmışken,
gözünü açıp, anlaaat diye bağıran bir velet olarak
senin aynı kitabı 4 kere okutmana nasıl ses çıkartabilirim?
................

Ya da hamileyken bile çaydan vazgeçememiş biri olarak
çaya bayılmana nasıl karışabilirim?
....................

Beden derslerine uyuz olan,
hele o sandıkların üstünde takla atmayı bir kabus gibi gören bir öğrenci olarak
şimdi senin kestane kebap, oraya buraya tırmanmak için kollarını açıp bizim çıkartmamızı beklemene ne diyebilirim?

Eeeeee armut nereye düşer ki zaten?


8 yorum:

maiDerin dedi ki...

yine kaideyi bozmayıp dibine mi düşmüş dersiniz :) bu arada çok şirin bir dille yazıyorsunuz :))

Pinky dedi ki...

dibine düşmüş dibine. çaycı şekerfaree :) öperim onu.
bir de benimde kabusumdu o sandık üstünden takla atma. hep dua ettim o şeyden sıyrılmak için, neyseki benim dönemimde kalktı :)

asyaselda dedi ki...

:):):):)
bende dün bir kitabı 7 defa okudum baktım bıkmayacak ve uyumayacak koynuna koydum ve başladım atmasyon hikayelere.....
bu arada seni günün yorumcusu seçtim:P

Mlke-Btkn dedi ki...

elma ağacının dibine düşücek değil ya ;)

MerveMiraç dedi ki...

ee doğru söze ne denir.. ben de her defasında boyu uzamıştır bu ay inş. diyorum .. bizim armutun ne kadar uzayacağı annesinden belli dibine bakmaya bile ne hacet yaa merak işte :D

ikiz Bebek dedi ki...

ehe ehe ,annen hiç demişmiydi? senin evladında sana benzesinde gör diye :)

Deniz dedi ki...

-MaiDerin, çok teşekkür ederim...

-Pinkycim, kalktı mı????? Yok mu şimdi o işkence? Hiç haberim yoktu

-Hahhhaaaaaa:)) Saol Seldacım


-Melike, valla bazı konularda elma ağacının dibine düşse iyi olur kanımca

-Ay bi de konu var, umarım 1.60'lık ağacın dibine düşmez benimki de:-PPP


- Bilmiyorum şekercim, ama anneler gününde bir mektup yazmayı ve sormayı düşünüyorum, dedin mi diye: )

Pinky dedi ki...

vallahi benim dönemimde tahtası bile yoktu :)