5 Mayıs 2010 Çarşamba

Birisi...


Birisi, bana hadi hadi sen de blog yazmalısın dedi, beni bu alemle tanıştırdı.
Ben günlük misali kendi kendime takılırken, o da ne, birisi bana yorum yazdı.
Yüzyüze tanışmadığım birinden gelen ilk mesajdı.
Bir gün kapıda sürprizlerle dolu bir kutu buldum.
Birisi ilk defa sanaldan gerçeğe bir adım atmıştı.
Birisi ile çok benzer şeyler yaşamıştım,
boncuğunu da çok sevmiştim.
Birisi de benim gibi kitapları çok seviyordu.
Kızı da benimki gibi dans hastasıydı.
Birisi cuma denince aklıma gelen ilk isim oldu.
Sayfasına girince yüzüme gülücükler yayılan...
Birisi memleketimden dost sıcaklığı yolladı hep.
Birisi yakama melek kanatları taktı.
Birisi sayfasından pembecik hayaller akıttı.
Birisi ve birisini meraktayım birkaç zamandır.
Birisi çocuklarımızın fotoğraflarından yepyeni bir dünya yarattı.
Birisi sanki bir filizof gibi döküyordu kendi içini.
Birisi bazen şöyle güzel yazılar yazıyor ve beni benden alıyor.
Kendini izlediğimden haberi bile yoktur belki.
Birileri geldi, iki yorum karaladı,
ama önümde çok güzel bir ufuk açtı.

Geri dönüp baktığımda düşünüyorum, hangi birisini sayayım?
Biliyorum birileri de zaten sıkıldı, tek tek birisinin üzerine tıklamayacak,
başka bir posta geçecek. Olsun : - )

Bir mim geldi ki bana, yaz yazabilirsen.
Ben böyle yazdım valla.
Seldacım buyur canım sana paslıyorum.
Ha mimin orijinali nasıldı dersen?
Sevdiğin blog ve beğendiğin bir post.

14 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

kimi sevdiğini yazsın bilemiyor insan di mi? :)))

Little miss sunshine! dedi ki...

Sen blog dunyasina verilmis bir armagansin. cok caliskansin ve yaratıcısın canim. her bir kelimen icin ellerine saglik demek istiyorum.

ELİF dedi ki...

Budur.Bu mimi en güzel cevaplayan kişi olarak seni seçiyorum:))

asyaselda dedi ki...

:)o birisilerin içinde olmak mutlu etti beni:)
en kısa zamanda cevaplayacağım:)
ama ben orjinal halinden bu halini daha çok sevdim ayıt etmek zor...:)
sevgiler

Odil Sezen Metin dedi ki...

Çok güzel bir mim olmuş..

Deniz dedi ki...

Birisilerden birisi de sendin Fatma, gördün mü :)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

Bu blog dünyası gerçekten bambaşka
yüzünü görmediğin insanlarla neler neler paylaşıyoruz en önemlisi ailemizi paylaşıyoruz.
Sabah sabah daralmıştım bir post yazdım rahatladım. Hani biliyorumki birileri orada okuyor ve destek oluyor. Yok böyle birşey...
bu arada hepsini tıkladım :)

Sen Gelince dedi ki...

Deniz her birine tıklamaktan vazgeç midir birileri bilmem ama ben azimle tıkladım hepsine. Yani bana bunu da yaptırdın ya onca işimin arasında daha bir şey demem. Ama laf aramızda birilerinin içinde yer almak çok hoşuma gitti:)

Pinky dedi ki...

ne güzel bir mim cevabı olmuş bu. birisi'lerin hepsini tıkladım ve hepsini keşfedeceğim bir ara mutlaka. çokta sevindim o birilerinin içinde olmama :)) senin ve şekerfarenin tüm pembe hayalleri gerçek olsun Denizcim :)

Anne Café dedi ki...

aa sen ankaralısın öyle mi?
ben seni ilk kez annelerin dünyasında bir yorumla tanıdım. ben annenin çalışmamasıyla ilgili bir yazı yazmıştım sen de "ben annem çalıştığı için onu hiç suçlamadım" diye bir yorum yazmıştın. kim bakiim bu özgür kız diye bakmıştım, sonradan seni çok sevdim.
çünkü sen çok, olduğun gibisin. içinden geldiği gibisin, çekinmeden, ne düşünürler demeden pat diye söyleyiverensin.

Bellek Kutusu dedi ki...

Şu sıralar zaten ağlamaya çok müsaitim, iki gözyaşı bıraktım bile...
Ne diyeceğimi, bilemedim, öptüm kaçtım hemen...

Deniz dedi ki...

iyi ki varmış şu blog denen şey.
yalnız olmadığımızı hissediyoruz: )
Benim için ciddi bir motivasyon kaynağı

tuku dedi ki...

süper orjinal bir post olmuş "birileri" çok şanslı:)

Belkıs dedi ki...

Şahane bir yazı olmuş :)