20 Mayıs 2010 Perşembe

Bu grubu tanıyor musunuz;- )


Epeydir konuşuyor, niyetleniyorduk üçümüz(o, o ve ben) , sonunda başardık, buluştuk.
Bu bücürler sayesinde varlığımızdan haberdar olmuş,
yakınlık duymuştuk. Hatta öyle ki, ben kırk yıldır tanıyormuşum gibi hissettim.
Ne mutlu ki bu bücürler de sevdi birbirlerini...
Bir sevgi çemberi oldular ki sormayın gitsin.
Demek ki öyle bir kaynaşılmış ki,
oradaki bir kadın ben bu grubu bir yerden tanıyor muyum?
Sanki bir yerlerde görmüş gibiyim dedi.
Önce blog mlog dedik ama, o kadar da ünlü değiliz canım ;-PPP

Aman birinin parmağı uf olmuş... Öpelim geçsin.

Diğerinin hatırı kalmasın...

- Abi, abi, abiiiii....!

- Canıııııııım!

-Yajjjj gel, eve gidelim...


- Tut elimi!

- Tanıştığımıza çok memnun olduk!


- Huhuhuuuu bana bakın.


-Biraz çay pişirip satalım!


- Pembe balonu ben alabilir miyim?


Darısı yeni buluşmalara...

11 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

çok güzel, çok keyifli bir gün oldu gerçekten. ben de senin gibi çok uzun zamandır tanıyormuşum gibi hissettim. bu buluşmaların sonu gelmesin lütfeennn :)))

Pinky dedi ki...

4 şeker bir arada ne güzel olmuş :)

bed@rdem dedi ki...

ne iyi etmişsiniz.. darısı başımıza :))) sevgiler

ELİF dedi ki...

Kıs-kan-mı-yo-rum...Hıh....

Feride dedi ki...

biz kızımla bu gruba bayıldııık .. :) çok iyi anlaşmışa benziyolar .. sizlerin de dostluğunuz daim olsun ..

ikiz Bebek dedi ki...

evet ya çok güzel oldu, ve gerçekten sanki uzun süredir tanıyormuşuz gibi.iyi ki toplanmışız.
bu arada seni sanatçı sandılar, yoksa bizden habersiz filmlerdemi oynuyorsun :)

Deniz dedi ki...

Beni değil bi kere:))))Grubu tanıyorum sanki dedi kadın

Deniz dedi ki...

Elifff 29 Mayıs'ta naapıyosuuun :-PPPPP

ELİF dedi ki...

29 mayısta İstanbula gelmiyorum onu biliyorum, onun haricinde başka bir programım yok:)))

Bellek Kutusu dedi ki...

Bu 4'lüyü gördüm, 4 köşe oldum:)))

Deniz dedi ki...

bed@ardem, sevgiler bizden: )


Belki gelirsin Elifcum:)


Pinkycim, Feridecim saolun...


Kutucum bi dahakine canlılarını görmeye davet ediyorum: )