14 Mayıs 2010 Cuma

Bu sabah çok kıymetli bir hazine buldum!


Çok üzülürdüm ve her yerde söylerdim.
Babamın bir tek çocukluk fotoğrafı yok bizde ve hiç görmedim onun çocuk halini diye...
Öyle burkardı ki bu içimi. Geçmişi yok gibi.
Ve soramıyor, anlattıramıyordum da kendisine artık.
Bu sabah geldim, Facebook'a girdiğimde bu fotoğrafların eklenmiş ve bizim de taglenmiş olduğumuzu gördüm. Babamın çocukluğunu bulmuş, ona tekrar dokunmuş kadar mutluyum.
Bir şey beni bu kadar sevindirebilir, bu kadar duygulandırabilirdi.
Benim için mücevher, hazine değerinde.
O kadar çok çağırmışım ki bu fotoğrafları, hiç olmadık yerden, hiç ummadığım anda geldiler.
Çok teşekkürler...

11 yorum:

Pinky dedi ki...

aa çok hoş, çok sevindirici :) Ne kadar da şıkmışlar. dedenle babaannen sanırım. benim dedeminde böyle bir tek resmi var imreniyorum bakarken :)

Tibet'in annesi dedi ki...

Gözün aydın. gerçekten de ne kadar çok dile getirmiştin son zamanlarda :)

Assenol dedi ki...

Fotoğraflar muhteşem :) Sanırım babaannen ne kadar şık ne kadar zarifmiş :) Aynı şekilde dedende ne kadar şanslısın :)Bende babamın çocukluk fotoğraflarını bıraktım dedemin bir fotoğrafı bile yok maalesef :) Allahtan diğer dedecimin bol fotoğrafı vardı ve onu doya doya sevdim :)

ayşegül dedi ki...

çok hoş resimler.
eski resimler bende hep çok farklı duygular uyandırır,yine öyle oldum:)
gözünaydın.

asyaselda dedi ki...

he he türk filmi gibi en hoş ne zarif görüntüler..duruşlar bile asil asil..ne güzel:)

MerveMiraç dedi ki...

senin adına sevindim cnm .. çok orjinal fotolar gerçekten .. eski fotolar zamanla daha da değer kazanıyor daha anlamlı oluyor .. hele sayıları da bu kadar azken çok daha kıymetliler ..

ayşegül dedi ki...

denizcim,kabul edersen bi ödülün var buyur bloğuma :)

Deniz dedi ki...

Seve seve kabul ettim, teşekkürler :)

Sen Gelince dedi ki...

Ne hoş bir sürpriz:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Ne güzel sürpriz:)

Odil Sezen Metin dedi ki...

:) Tebessüm oluşturan fotolar..Babaannen çok güzelmiş..