8 Mayıs 2010 Cumartesi

-dışarıda hiç yakışıklı yok!


Dün akşam epey zaman üstüne sinemaya gittik.
Bizim seçtiğimiz filmde üçerli beşerli kız grupları vardı.
Önümüzdeki üçlü 15-16 yaşlarındaydı.
Biz diyoruz ya blogger anneler, elimize fotoğraf makinesi yapışık yaşıyoruz diye, halt etmişiz.
Ellerinde cep telefonları ve fotoğraf makineleri,
habire birbirlerinin fotoğraflarını çekiyorlar
bu kadarla da bitmiyor, film başlamadan önce habire dışarı çıkıp giriyorlar.
Ön son duyduğumuz bomba şuydu;
kızlardan teki yine dışarı çıktı, elindeki fotoğraf makinesini göstererek içeri girdiğinde
arkadaşlarına mutsuz, hay Allah der gibi bir ifadeyle : - dışarıda hiç yakışıklı yok dedi:))))
Olsa, fotoğrafını falan çekecekti herhalde.
Çok komiklerdi, güldük Murat'la birbirimize bakıp.
Bizim evdeki de büyüp böyle şeyler söyleyecek (mi) dedim yanımdaki kız babasına :)
Yeni nesli incelemek çok enteresan oluyor.
Belki de aslında çok bişey değişmiyor ama biz unuttuk belki nasıl olduğumuzu,
ilk gençliği... Gerçi 16 yaşında akşam seansına gitmek bizim için hayaldi de, neyse...

..............

Uzun zaman üstüne sinemaya gitmek için doğru film seçmişiz.
Beni Unutma'ya gittik. Güzel filmmiş, ruha dokunan cinsten. Lost'taki Claire oynuyor.
Bu arada anne olarak film seyretmek ne kadar zor yahu.
Her şeye bir empati, bir empati.
Ne kadar da sulugözüm. Salonda bir tek ben burnumu çekiyordum filmin ortasında.
Özellikle çocukların arkadaşlarına ne kadar acımasız olabildiğini gösteren bir bölüm vardı
hüngürt foşurt oldum her zamanki gibi.
Onun dışında filmde aşk da var, kayıplar, çocuk psikolojisi, ana-baba davranışları ve sürpriz bir final. Çok da açık etmek istemiyorum detayları. Gidersiniz belki...
Neyse, yine göz boyalarım akmış bir biçimde çıktım.
Bu sulugözlüye biri dürtüp de söylese, film bu film!



4 yorum:

maiDerin dedi ki...

filmde geçen olayların yanı sıra bazen filmdeki imalara bile ağlayan biri olarak, sizi çok iyi anlıyorum :) en son ne zaman film izlediğimi hatırlattınız bana, "sene bilmem kaç..." gibisinden!

burcu.. dedi ki...

Dışarda hiç yakışiıklı yok mu??
16 yaşındayken benim bu tarz yakınmalaramı düşündüm de.
Yazlıkta sahilde elimizde olta balık tutuyoruz, offf hiç horozbina yok diyoruz :)))

Deniz dedi ki...

-sorma MaiDerin... Benim de herhalde iki yılda ikinci film oldu:)
Ama kararlıyım, artık düzene sokacağım

- :))))

Anne Café dedi ki...

merak ettim filmi... gençler, valla bir garipler onlar:)