21 Mayıs 2010 Cuma

Gülüüm benim sööyle

Yine şaşırttı hava bugün.
Sağanak yağmur veriyordu oysa.Birkaç gündür haber seyretmek tam bir ızdırap,
Zonguldak'ın kara bulutları hepimizin içine işledi sanki.
İnsan ne kadar kara talih, kahpe felek, yamuk düzen gibi arabesk bir ruh haline bürünse de
güneş hep yeniden yeniden umut veriyor Allah'tan.
.................
Geçen gece Yaz'a son günlerdeki favori uyuma ninnimizi söylüyordum.
Hani Gece Bahçesi'nin başındaki,
çocuğun avucuna şekiller çizerek söylenen var ya...
"Karanlıkta yıldızlar parlar ve gece yanıp söner..."
Birkaç yüz kez söyledikten sonra Yaz ııııh dedi.
Ne söyleyeyim kızım dedim.
Gülüm benim söyle dedi.
Neden bahsettiği hakkında hiçbir fikrim yok.
Geceleri Gece Bahçesi dolaylarında takılırken, gündüzleri farklı telden çalıyorlar demek.
Kalbimdeki tatlı sızı diye başlayan bir arabesk şarkının namelerini hatırlar gibiyim sanki
ama bu mudur bahsettiği bilmem

......................


Tatile ihtiyacım tavana vurdu. Yaz'a da tatil provası yaptırıyorum gördüğünüz gibi.
Suların içinde bizim Ali, Can ve Ayşe'yi yüzdürüyoruz. Sonra başından kaldırmak için ya bir vinç ya da çok cazip başka bir şey gerekiyor ama olsun.

.....................

Cuma neşesi. FB'li arkadaşlar ve Muratımcanım kızmayın, ben de FB'liyim.
Çok güzel ama yaaaa.



Yarın parçalı bulutlu olsun, zaman zaman yağışlı olsun diye dua edersem bana
kızar mısınız, yarına olan çekim ertelense diye geçiyor da içimden...
İki kelime söyleyeceğim diye girdim, çenem düşmüş.



11 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

o şarkı söylesin, bıcır bıcır konuşsun... tatlı geveze :)))

NiLaY dedi ki...

benimde içimdeki tatil özlemi bambaşka :) beni de ali, can gibi yüzrürü mü senin fıstık :) iyi haftasonları canım..

Anne Café dedi ki...

sensin bu gönlümün "yaz"ı:))
ondan seviyor herhalde:)

Deniz dedi ki...

Bakıcımızın adı da GÜL :)))

Feride dedi ki...

bu şarkıyı nasıl öğrenmiş merak ettim ? çok eski bir şarkı malum :)

sedaca dedi ki...

hakkatten yaa nerden duymuş o şarkıyı, o değildir bence, bizim duymadığımız bin tane çıkan yeni şarkıcılardan birinin falandır :) çok güldüm ama
hem sen nasıl fenerlisin bakiiim :)

ikiz Bebek dedi ki...

suyla oynarken çok mutlular, ama dediğin gibi başından kaldırmak çok zor.
ok.Istanbul haftasonu yağmurlu olabilir :)

Deniz dedi ki...

Hahhhaaaaaa Seda, senin okursan kızacağını tahmin etmiştim :)))

Feridecim, tevellütü bu şarkıyı tanımaya yeten bir bakıcı ablamız var, adı da Gül olunca, Gülüm benim kaçınılmaz herhalde:)


Saol Özgecim :)

iskorpit dedi ki...

dar ağacında olsak bile son sözümüz FENERBAHÇE...FBTÖ

Odil Sezen Metin dedi ki...

:)) Gülüm benim neki acep??
Yarın hava yağmurlu bildiğim kadarıyla:(

elif-kayra dedi ki...

çok seviyorlar su ile oynamayı,
Neyseki tatil sezonu açıldı sayılır, az kaldı :))