26 Mayıs 2010 Çarşamba

İyot kokusu, yumuşacık kumsal ve dalga sesi...


Dün geleneksel yazlık çekimimizi gerçekleştirdik nihayet.
Yağmurdu, sağanaktı diyerek sürekli erteleniyordu.
Yorucuydu bi' yandan... Sabahtan akşama...
Evde saçlarımızın arasından kumlar dökülüyordu.

Ama iyot kokusu, nefis gün batımı huzur verdi. Rutinin dışına çıkmak
iyi geliyor ruhlar alemine :)

Sabah uyandığımızda da, biraz rahat davrandım açıkçası evden çıkma konusunda.Cilveleştik, bu fotoğrafları da o çektirdi. Bayılıyor, ikimiz kameraya bakalım, ben de çekeyim. Kendimiz çektik bunları yani. Eh biraz titrek, biraz oynak ama içten...
Babası da seyahatlerinden döndü, keyfi yerinde şekerfarenin.


6 yorum:

maiDerin dedi ki...

Maviye (denize) ve yeşile (ağaçlara, ormana) bakmak insanı rahatlatır der annem... yaramıştır umarım deniz Deniz'e :)

NiLaY dedi ki...

hımm ben de ben de bende istiyorum yanınzda olmak, yeşili maviyi görmek istiyorum :)

ikiz Bebek dedi ki...

yine çok şekersiniz, özledim sizi :)

Odil Sezen Metin dedi ki...

Çok içten fotolar bayıldım...Anne-kız ne kadar güzel çıkmışsınız..

elif ada dedi ki...

Önce kumsal deniz görünce biraz kıskandım ama anne-kız resimlerinize bayıldım. Hep böyle mutlu olun...

Deniz dedi ki...

-Maiderin, iyi geldi... Şehir bastı galiba şu sıralar beni

-Nilay, bu mevsimler geldi mi insan hep doğada olmak istiyor galiba

-Özgecim, dün Yaz'la fotoğraflarımıza baktık sizinle olan... Yaz dönüp dönüp baştan bakmak istedi, ikizlerle olan fotolara, sonra da bıdı bıdı anlatmaya başladı:)) Görüşelim tez vakitte yine... Biz de ana kız özledik sizi: )

- Saol Fatmacım:)

-=Amin amin, siz de hep mutlu olun, hepimiz mutlu olalım