31 Mayıs 2010 Pazartesi

Kendi çapında "meşhur!"


Ben Deniz, Yaz'ın annesi...
Tibet Diyarı'nı biliyorum ama adının Sibel olduğunu bilmiyordum.
Aaaa Irmak, seni çok iyi tanıyorum ben.
Hep okuyorum seni Ensar...
Gibi gibi... Böyle cümlelerle karşılaşabiliyoruz artık.
Kendi çaplarında birer celebrity oldu bu veletler :-P
Kendimizi onların adlarıyla tanıtır olduğumuz
ortamlar var artık.Ya da onlar aracılığıyla tanıştıklarımız. Belki onlar olmasaydı,
yollarımızın karşılaşmamış olacağı...
Çevremiz geniş olsun olmasın,
küçük bir dünyamız var(dı) belki hepimizin. Belli renkler, belli mesleklerle sınırlı.Çocuklarımız bize 'annelik' gibi uçsuz bucaksız bir sıfatı kazandırırken
yepyeni dünyaların da kapılarını araladı, ne güzel...


13 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

Ne keyifli oluyor di mi? :)

ikiz Bebek dedi ki...

:) evet evet :)

sedaca dedi ki...

ama ama ama benim bebeğim yok, noolcak şimdi :(

Deniz dedi ki...

Bi de kendinden şöhretliler var, Kutu gibi, senin gibi ;-)

ELİF dedi ki...

vallahi ben hiç meşhur değilim buralarda:))

Deniz dedi ki...

Rüya buralarda çok meşhur valla:-P

ELİF dedi ki...

Hadi canım:))

Deniz dedi ki...

annelerin dünyası'nda evet :))

Sen Gelince dedi ki...

Ben buluşmada takılı kaldım:)

Sen Gelince dedi ki...

Ben buluşmada takılı kaldım:)

Odil Sezen Metin dedi ki...

Hepsi çok tatlı yavruşların..Maaşalllah..

sedaca dedi ki...

Burada meshur olmak isteyen degil yaz'i tibet'i minciklamak isteyen biri var
Ve onun cocugu yok, hani o yuzden seettiydim :)

Deniz dedi ki...

Aaaaa bebek yap öyle gel, bekliyoruz:-P

Sedacım, şaka bi yana, sen iste bizimkiler mıncıklanmaya her daim hazır. Hatta benimki senin mıncıklamanı beklemez, o seni mıncıklar. Bayılır ablalara...Görüşelim