7 Mayıs 2010 Cuma

Kraliçeler sizi...

video
Olayın ticari yönünü bi tarafa bırakın, ama hepiniz eminim bu sene arı gibi çalıştınız,
koşturdunuz, çalıştınız, çabaladınız. Hepinizin, hepimizin anneler günü kutlu olsun.

Bu da bizim evin kraliçesi:
video

(Uyarı: Bu video, öyle komik şeyler, vaw dedirtecek unsurlar falan içermemektedir.
Sadece sabahları nasıl uyandığını, darmadağınık saçlarıyla nasıl yataktan kalktığını
nasıl kendi çapımızda sohbet ederek güne başladığımızı unutmamak adına kaydedilmiştir. Bir duyulmayan, uyanır uyanmaz - Anneee gel diye emir sesiyle hizmetkarına seslenişi...)Bu kadar erken kalkarsan böyle melül melül oturursun tabii...

....................

Ben bunu dün nasıl da atladım.




10 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

fotoğrafta süper çıkmış. ne tatlı oluyorlar sabah uyandıklarında... maşallah :)

ayşegül dedi ki...

saçlara bak yaa,blendax güzeli seçiyorum seni :)

melul melul bakan gözlerden öpüyorum.

NiLaY dedi ki...

maşallah maşallah maşallah :) bayıldım saçlara da bakışlara da :)

Pinky dedi ki...

annemde bize hep sorar güzel uyudun mu diye :)

uyku mahmuru şekerfare yine pek şeker :)

zeynep dedi ki...

o unnutuğunu zannettiğin şeyi, sabah kalkınca ben de unuttuğumu zannettim.

sadece unuttuğumuzu zannetmişiz bence.

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

allah nazarlardan saklasın :) çok tatlı

elif-kayra dedi ki...

merhaba

o nasıl bir güzellik ,maşallah, emzik bile çok yakışmış fotoda yaz'a

çok tatlı oluyorlar sabah uyandıklarında, sıcacık, pamuk gibiler,

asyaselda dedi ki...

:):):)Asya ile Yaz ı çok benzettim bu videoda hoş daha öncede benzetiyordum ya:)
o ilk kalkış mızmızlanış,emziği ağzından alınca tekrar isteyiş,
ve eliyle önüne gelen saçları kiberca düzeltiş..
oy oy oy öperim onu ben...
Yurttayım ve yaza bakıp asya ya özlemimi dindirdim biraz:)
öpüyorum ikinizide..

Bellek Kutusu dedi ki...

Nasıl da uyku mahmuru bu kuzu:))

Deniz dedi ki...

-Tatlı tatlı mesaj bırakan hepinize çok teşekkürler... Merak ediyorum nasıl bir murphy bu, hem uykulu olup da, hem neden uzun uzun uyumaz bir bücür :))