11 Mayıs 2010 Salı

Müfredat biraz zor.


Ekskavatör... Şaka değil. Ben bile doğru söyleyip söylediğimden emin olamıyorum ve kartın üzerinden tekrar okuyorum. Kim yaptıysa bu kutuyu, kardeş bu çocukların müfredatı biraz ağır olmamış mı diye sormak istiyorum :))

Bu arada unuttum sanma, bugün 22 aylık oldun. 22... ve 2'ye 2 var.
Ne kadar çok iki... Bugünlerde çok hızlı bir öğrenme süreci geçiriyorsun. Bu ne? Bu ne?
sorup duruyorsun, hatta bazen bildiklerini de sorup, bizi sınavdan geçiriyorsun.

Ayakkabını kendin giymek istiyorsun. Ben de kendini başarmış hisset birazcık diye giydirip, birazcığıını dışarıda bırakıyorum, devamını getirmen için.
Sofra kurarken, eline kırılmayacak bişeyler veriyorum.
Sankim bana yardım ediyorsun. Bi de gururlusun ki onu içeri taşırken.

Çatal bıçak kullanmaya çalışıyorsun, tabii kendi bıçağını.
Öbürleri cıss.
(Bu hafta Galeri Anne'de öğreniyorum konusu var, bakın ufaklıklar neler öğreniyor.)

Dün akşam da çok komiktin ayol.
Babanla kapışmışsınız, önce kaydıraktan oturmadan kaymaya çalıştın diye,
arkasından da evde oyun hamurlarını yemeye çalıştın diye...
Eve geldiğimde birden oyuncu kimliğini takınıp,
ühüüü ühüüü diye yanıma gelip,
babanı şikayet etmeye çabaladın ya
dudaklarımı ısırdım gülmemek için...




15 yorum:

Pinky dedi ki...

Mutlu 22 aylaaar :)

amaan o nasıl müfredat. ekskavatör de neymiş kepçe o ayol :))

ELİF dedi ki...

Kepçeden büyük arkadaşlar o, kapasitesi büyük yani:))

Deniz dedi ki...

hahaaaa :))) Doğru ya, sen bilirsin Elif

burcu.. dedi ki...

Ekskavatör ne yaa :)
Kepçeden büyükse büyük kepçe desek adına olmaz mı :))

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

ekskavatör ne yaaa?? cümle içinde kullanıyorum: ben ekskavatör gördüm. cem yılmazlık olmuş bu olay. bu arada bizim kuzuların arasında 3 gün varmış:)

asyaselda dedi ki...

:)asya da dün ruj vermedim diye diğer odaya gitti ardından gittim ne oldu dedim
ben san küstümm diyerek dudağını salladı aşağıya:)
ve eller gözlerde poposunu döndü bana

Sen Gelince dedi ki...

Müfredat gerçekten ağır kaçmış... Hönk oldum görünce:) O şikayet durumları bizde de var, hem de ne fena:)

ELİF dedi ki...

şimdik eşimden doğrusunu öğrendim şöyle ki:))
Ekskavatörün kepçesi yukarıdan aşağıya doğru ters bi şekilde malzemeyi alırken, kepçe; spatula gibi ağzı karşıya bakacak şekilde yerden alıp yukarıya doğru alıyo, offf anlatamadım ya el hareketiyle anlatmam lazım:))))))

Irmakbebek dedi ki...

nice aylarınız olsun.bu arada söylücem söylücem unutuyorum.yaz duyduğum en güzel isimlerden birisi.harika,kulağıma o kadar hoş geliyor ki...

Pinky dedi ki...

ben anladııım Elif, ters kepçe :Pp elinle yapıyormuşsun gibi canlandı benim gözümde ;) Yaz hatırlar mı bilmiyorum ama benim kelime dağarcığıma eklendi bu kelime, unutmam bir daha :)

ikiz Bebek dedi ki...

ehe ehe babayı şikayet ediyor ha :)

Deniz dedi ki...

-Ben de anladım Elif, ama niye bi tersi bi düzü var ki bu aletlerin:-PP

Hayır ne komik biliyo musunuz?
Çocuk her şeyi soruyor ya, bu ne diye?
Ekskavatörü söylesem mi, iş makinesi deyip geçsem mi bilemiyorum:)

-Burcu bak çocuklar bize neler öğretiyor :)))

- Hülyacım, Tuna da 22 aylık demek, aydaşlar :)

- Selda bu sabahı söylüyorum, makyaj çantamı açmasına izin vermedim diye sanırsın canı yanmış, nasıl ağlıyor... Allaaaa Allaaa kardeşim vermek zorunda mıyım şahsi mallarımı sana :-PPP

-Ben de hönk oldum Özlem ama, öğrenmiş de oluyoruz

-çok teşekkürler, Irmak da çok güzel bence

- Özge sorma, dün de parkta tek başına takılmak istemiş, babasına dönmüş arkasını sen gelme! demiş, çattık!

Murat dedi ki...

ağaçlar mor

Yazgüneşi dedi ki...

:))))
ekskavatör derkeeennnnn
hehe
tahtaravalli
ben de buna takmıştım bir ara
çocuk için tasarlanmış bir şeye
çocuk söyleyemesin diye mi bu ad verilmiş diye
ehüheheh:)

oyy caponun 22 aylık halleri geldi de gözümün önüne.
keyfine bak Yaz'ın her anının ya
bi çabuk büyüyolar ki
sorma...
zaman hızlı netekim
hele ki anne olduktan sonra...

bi de yerim ben o pembe babetli puf böreği ile ekskavatör tutan dolmayı amaaaaa

Bellek Kutusu dedi ki...

Ekskavatör'ün ne olduğunu ben bile geçen ay öğrendim, üstelik babam inşaat mühendisi:)))
Nice 22 aylaraaa