10 Mayıs 2010 Pazartesi

Uzun cumartesi...

Bütün hafta ayrı kalınca, hafta sonlarımız hızlandırılmış modda geçiyor.
Hele ki sabah her zamankinden de erken başladıysa.
Cumartesi sabah, kahvaltıda krep yaptık birlikte.
Yaz karıştırdı. Emek verdiği şeyi yer diye düşünmüştüm, sevmişti de geçen haftalarda.

Oturduk sofraya Nuh diyor, peygamber demiyor, başka ne verdiysem de öyle.
Aman dedim, germeye gerilmeye gerek yok. Çıkalım aşağıdaki parka gidip, tost yiyelim.
Bu arada da saat 8.45..

Ayakları poposuna değe değe çıktı evden. Tut tutabilirsen. Tosttan sonra dooğru okula. Artık çok alıştı. Deniz Öğretmenin boynuna atılıyor, içeri girince.
Eylül gibi, haftada üç gün oyun grubuna gitsin diye planlarım var. Epey fark ediyormuş yemek, tuvalet, sosyallik açısından. Önce biraz araştırma ve fiyat değerlendirmesi yapacağım tabii.Şu hareket, renkleri öğrenmeleri açısından da süper değil mi?
Şekerfare, renkleri epey söktü bu arada. Kahverengi ve griyi bile biliyor :-PSonra altın kızlar ekibi olarak toplandık, çok sevdiğim bir yere gittik.
Fenerbahçe parkı... Yaz için tam bir Tabiat Bilgisi kıvamında geçti.
Ağaçlara sarıldık.
Çimenlere serildik.

Tavşan gördük, kitap dışında... Önce kedi dedi :))))) Karınca yuvası bulduk.

Parkın girişinde True Blue diye bir yer var. Tavsiye edilir. Çocuk dostu bir mekan.

Çayır çimen... Arka tarafta park. Mini golf...
Ay biri bu çocuğa yemek yemiyor mu dedi?


Bakın şiş göbek olmuş da
"Kalkcam ben" diyor.

"Çimen yenir mi anne?"

Bu şekerfare çok uyanık, biz çaktırmadan arkadan dolanıyorduk,
baloncunun olduğu tarafı gösterip -şu taraftan dedi :))
İkea alışverişten öte bizim için eğlence merkezi. Yataklarda yatıyoruz, yuvarlanıyoruz, öyle çatlak çatlak takılıyoruz işte.

5 yorum:

elif ada dedi ki...

Severim ben senin şiş göbeğini şekerfare

ELİF dedi ki...

Şiş göbeğe bak:)) İkeadan iyi kovmuyolar sizi:))

Hilal dedi ki...

çok şeker yaa, şişmiş göbeğini gösteriyor:))

NiLaY dedi ki...

harika keyifli kareler canım, bayıldım yine prensese :)

Bellek Kutusu dedi ki...

ay bu göbişi tuttuğu fotoğrafa bayıldım ben:)))