14 Haziran 2010 Pazartesi

Ayaklara özgürlük!


Bak kızım,
hatunlar açık ayakkabılarını, şıpıdık terliklerini, stillettolarını, sandaletlerini ortaya çıkardılar.
Parmaklar fora... Hatta bazı parmaklar yerleri süpürüyor.
Renkli ojeler, renksiz ojeler, ojesizler yolları arşınlıyor.
Bi' sen kaldın böyle kapalı pabuçlar içinde.
Anlatıyorum sana uzun uzun, bak ayakların terler, yaz geldi parmakların hava alsın, özgür kalsın diyorum yok olmuyor. Bak parkta arkadaşların hep yazlık ayakkabılarını giymiş, bi sen kaldın böyle diyorum
cevap: "giymem ben!'

Zar zor amcan seni oyalarken giydin bir ara, ondan sonra ayaklarına kum geldi
diye mahalleyi velveleye verdin.
Çok titizsin şekerim anladık ama kaç kez söyleyeceğim sana kirlenmek güzeldir.
Kirlenmeden oynanmaz ki.
O hiç çıkmayacağın parkta bile durmadın ayak parmaklarına iki kum tanesi yapıştı diye.

Bakalım gelecek hafta kumsalda ne yapacaksın merak ediyorum...
Kışlık ayakkabımızı da yanımıza alalım bari.
Ben de paltomu götürürüm tam olsun!



7 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

bu yengeçlerin özelliği falan mı bu inat durumları. bizimkine de yeni birşeyler giydirene kadar akla karayı seçiyoruz????

ikiz Bebek dedi ki...

yine çok şekersiniz, cicisi hayırlı olsun, güle güle giysin .
bu arada blogunun yeni yüzünü çok beğendim.

Deniz dedi ki...

saol özgecim :) sorun da burada zaten, güle güle giyse bi' çok sevinicem, ağlaya ağlaya giyiyor!
Eskiye bağlılık var hatunda. Sanırım Sibel'in dediği gibi yengeç özelliği bu :)

Odil Sezen Metin dedi ki...

Sandaletleri çok ciciymiş kendisi gibi..Elbet alışır güle güle giyer:)

Sen Gelince dedi ki...

Valla çok cici.. Ben bile giyebilirim:) Bu arada ben de yengecim:)

Deniz dedi ki...

yok kızlar, yeni falan değil, iki aydır dolabı bekliyor. Hatun kişi, eskimiş ayakkabılarından başka birşey giymiyor

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

Denizcim bende tam Yaz kıza göre bir mim var :D
sizede gönderdim :)))