7 Haziran 2010 Pazartesi

Bi dakka!

Bugünlerde ev gerçek anlamıyla üç kişilik oldu.
Artık beraber sohbet edebileceğimiz, fikirlerini söyleyen, yorum yapan bir dünya şekeri var hanemizde... Bizi çok güldürüyor zaman zaman yarım yarım konuşmasıyla...
Biliyorum yazınca çok komik olmuyor ama yaşanan anda öyle geliyor.
........................

Geçen gün babası, içerideki odaya çağırmak istedi onu.
Mutfakta bana çalışma olanağı tanımak için.
- Yaaaz gel buraya dedi.
Bizimkinden şöyle bir yanıt:
-Bi' dakkaaaa! (çok meşgul hatun)

......................

Dün de Ikea'ya gittik dönüşte ben anlatıyorum,
bak kızım burası Ataköy,
bizim evimiz Ataköy'de...
Bu yüksek binaları görünce anla ki mahallemize geldik.Ne derse beğenirsiniz:
-Eve gitmek istemiyooorum.
(O yağmurda parka gidecekmiş: )

Cumartesi birlikte ana-kız dolaştık.
Önce jetonlu oyuncaklara gittik.
Sonra beraber oturduk, yemek yedik.
Arkadaş gibi... Çok hoşuma gitti.
Bi de keyfi yerindeyken bişeyler anlatışı var ki çok komik.
Annesii, babasııı diye sayıyor bişeyler...

Bir de çok cömert benim kızım. Kendi bir şey yerken, illa tutturur etrafındakilere
'sen de ye'! diye...
Bu sayede o dondurma yerken, ben de yemek zorunda kaldım.
Hiç istemeden:-PPP

Pazar günü de konserler ve uçaklar arası mekik dokuyan babamızla
çok güzel bir pazar geçirdik. Kahvaltıya gittik, yine jetonlu oyuncaklara bindik.
Ikea'dan toparlayıcı bikaç şey alıp, evle ilgilendik.

Jetonlu oyuncaklardan uzaklaşabildiğimizde, babası bir mağazada bişeyler denemek istedi. Kabinler arası mekik dokuma fikrini bulmasa zor dururduk orada... Girmem, çıkalım çıkalım diye tuttururdu hanımefendi.


Videolar vardı yüklemek istediğim,
bir sorun mu var blogspot'ta anlamadım,
video yüklenemiyor.
Yoksa google sorunlarını yaşamaya başlıyor muyuz?


8 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

Gün geçtikçe diyaloglar daha da komik, daha da güzel ve daha da akıl dolu olacak. öyle bir hale gelecek ki, ne yazacağını bile bilemez hale geleceksin. çok güzel günler geliyor çoookkkk :)))

Pinky dedi ki...

büyüdükçe dahada arkadaş gibi olacaksınız bıdıkla, çok hoş olacak ;)

burcu.. dedi ki...

ne güzel diyaloglar, sohbetler. Arkadaş gibisiniz artık siz.
Bana henüz çook uzak geliyor o günler ama eminim ki gün gelince; ne ara geliverdi bu zamanlar diyeceğim :)

NiLaY dedi ki...

gün geçtikçe onlarla hayat çok daha keyifli oluyor :) Nil doğduktan soonra en çok yürüsün elimi tutsun isterdim, şimdi benim önümde koşuyor bir de arkasını dönüp anne çabuk yürü diyor :) sağlıkla güzel günlere büyüsün hepsi :) biz deböyle mutlu mesut seyredelim onları :)

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Merhaba..
O kadar güzellerki...Her yaptıkları gurur verici bizler için.
Konuşmalarını,yenilikleri ve büyüdüklerini görmek bir mucizeye tanık olmak...
Onlar mutlu oldukça bizler daha da çok mutlu oluyoruz. Sessiz sessiz takip ediyordum blogunuzu, diyaloglarınızı tebessümle okudum :)
Bu arada çok yakınmışız birbirimize..

bed@rdem dedi ki...

Tüh yaa, bir de video olsaydı tadından yenmezdi bu çitlembik :)) fotolar şahane. SEvgimle

Odil Sezen Metin dedi ki...

Mama sandalyesinde otururken (2.foto) bayıldım:))) Rahatına çok düşkün çoookkk...

Bellek Kutusu dedi ki...

Çocuk haklı eve gitmemekte, gezmek istiyor ne yapsın:)