17 Haziran 2010 Perşembe

Çuval da giyseler...

Giyinirken yaz kış mevhumu yoktur bende. Kışın ayazında, zemheri zürafası gibi tiril tiril çıkabilirim, ince bir gömlekle... Ya da yazın çok özlediğim bir uzun kolluyu giyebilirim.
Sevmem öyle hatır hutur kalın kazaklar giymeyi, boğazımı yünden hapishanelere hapsetmeyi...
Hareket özgürlüğüm kısıtlanır gibi gelir.Marka giymek lafı ise külliyen komik bana göre. Ne tasarımlar bulursun, bahtsız, kıyıda kuytuda kalmış bir dükkanda... Ya da Atlas Pasaj'ından üç parçayı birleştirir, 'sen' haline getirirsin.Ama olur ya, pahalıca ama tam benim için diyebileceğim bir şey görürüm ki bu çok tehlikeli
allem eder, kallem eder döner dolaşır alırım.
İki parça bez, giysi dediğin. Ama keyif işte...

Bunca gevezeliğin sonu nereye varacak. Toparla artık Deniz.
Önüne mikrofon uzatılsa diye bekleyen sokaktaki vatandaş gibi gördüm seni.
Diyeceğim o ki, anasına bak kızını al. Yaz, yaz günü
kışlık ayakkabılarını giymekte direnen bir cadı. Ona yaptığım alışverişleri de kendim için yaptığım gibi yapıyorum. Yani her yerden, her telden...
Yaz'ın giyimi kuşamı ile ilgili cevaplayacağımız bir mimle dökeceğim
onun kirli çamaşırlarını ortaya.
Bahar ve Sibel'e teşekkürler bu fırsatı bana verdikleri için :-P- Nasıl giydiriyorum?
Şu sıralar kendisinde biraz eksen kayması var :-P
Nasıl giydirdiğim onun izin vermesine bağlı. Eğer izin çıkarsa,
parka gidecek kaydıraktan kayacaksa,
tayt ya da kot pantolon giydiriyorum. Daha temiz pak kalabileceği bir yere gidiyorsak elbise giydirmek istiyorum. Bazen onca hevesle aldığım cicili
bicili elbiseleri tutturuyor giymiycem diye...
Benim üstümdeki kotu gösterip, kot pantolon giymek istiyor.
Adı da Yaz ya, ben onu renkli renkli görmeyi seviyorum. Çiçekli böcekli.
Unutmadan bir de bizim çok önemli iki aksesuarımız var,boyunda emzik, sırtımızda ter bezi :)))
-Nereden alışveriş yapıyorsunuz?
Marka olarak Zara'yı çok beğeniyorum. Özellikle elbisede 1 numara. Veee bir sır. Etiler'de
Set Kepab'ın karşısına düşen bir çocuk mağazası var. İhraç fazlası harika kıyafetler bulunuyor.
Benden söylemesi. İstinye Park'ta Juju Bebe de şık arayışlar için biçilmiş kaftan.
Ay nasıl unuturum bi de annesinin, yani benim de müdavimi olduğum Markafoni var elbette.
Pazara gidecek vaktim olsa bayılırım pazara. Yeşilköy ve Kadıköy'de kim bilir Yaz'a göre ne cevherler vardır. Son olarak markabebe.com'u da ekleyeyim, yukarıdaki elbiseyi oradan almıştık mesela.
-Ütü?
Kıyafetleri her yıkamadan sonra mum gibi ütülenir. Ama benim tarafımdan değil: -P
Ütüden nefret ettiğimi belirtmeden geçemeyeceğim. Bir kere Şadiye Abla gelmedi diye 5 makine çamaşır ütüledim, hiç çalışmayan kaslarım çalıştı, tutuldum :))

-Terlik mi, sandalet mi?
Hiçbiri. Az önce bahsettim ya, hala kışlık ayakkabısını giymek istiyor.
-Şapka sorun mu?
Yorumsuz!
-Mayo kullanıyor musunuz?
Mayomuz var mı var! Kullanıyor muyuz hayır. Huggies Little Swimmers kullanıyoruz. Belki gelecek yaza mayoya geçeriz. Bez de çıkarsa hayırlısıyla...

Çuval da giyseler, hatta hiçbir şey giymeseler de çocuklar dünya güzeli...
Giyim kuşam aslında biraz da biz anneleri tatmin aslında.

İşte böyle... Ben de bu mimi x2 giysi düşünmek durumunda olan ikiz bebeklerimin tatlı annesine gönderiyorum. Şekerlerimin daha çok fotosunu görelim bu bahaneyle...



6 yorum:

ikiz Bebek dedi ki...

evet onlar dünya güzeli, süslesek de süslemesekte, onların kokusu yeter sanırım.Bu arada teşekkür ederiz :).

Little miss sunshine! dedi ki...

farklı aksesuarlar ve neşeli sportif giysilerle cok eglenceli tiplemelere girebiliyor... çocuk mağazasında begendigi kıyafetleri üstüne tutup üffffffffffff diye beğenisini belitmesi de cok matrak. bu yasta boyle olursa yeni bir iconcanla karşı karşıyayız demektir.

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

Yaz'a şapka çok yakışıyor :)

elif-kayra dedi ki...

bence vakit bul derim deniz yeşilköy pazarı için , kızlar için neler var neler
Tam yaz'a göre

YILDIZ dedi ki...

Çocukken sırtımda ter bezi benim de ayrılmaz parçamdı:))

Ama dediğin gibi çuval da giyse tatlişkomm yakışır;)

gülay dedi ki...

şapkalı resime bittimm:)
bu minikler ne giyseler yakışıyor