15 Haziran 2010 Salı

mutlu oldum...


Uzun zamandır onu böyle keyifli, neşeli, coşkulu görmedim. Uzun zamandır kendisi için bizden bir şey istediğini duymadım. Onu dinlemeye gitmek istedi. Yeni keşfetmiş, televizyondaki programını gece 3'lere kadar seyrediyormuş meğer. Dün onu dinlemeye gittik biz de.
Doğum günü armağanı olarak. Bugün doğum günü... O mutlu oldu, biz mutlu olduk.
Birlikte nice senelere annem, Semoşum, sağlıkla, mutlulukla...


(Ben de severdim onun şarkılarını aslında ama canlı performansı bambaşkaymış.
Sıcak, insan, samimi ve şarkılara yüreğini koyuyor. Ve bu adanmışlık bütün izleyenlere geçiyor.
Yoğun istek üzerine 4 Ağustos'a bir konser daha koyulmuş. Kaçıranlara...

http://www.facebook.com/video/video.php?v=1367775066981&ref=share

Bu arada yukarıdaki türküyü Mustafa Kemal'in bize kazandırdığını biliyor muydunuz?)

8 yorum:

Deniz dedi ki...

Yüklediğim video ne hikmetse şimdilik gözükmüyor, belki düzelir bilahare....

ELİF dedi ki...

Yaaa ben de demiştim di mi gene gelse gene giderim diye, ağlayarak çok eğlendim ben onun konserinde:)))

Tibetin annesi dedi ki...

Annenin doğum gününü kutluyor, ellerinden öpüyorum. bir de en sıkısından sarılıyorum....

ELİF dedi ki...

Aaa Semoş annenmiş, kız Sibel sağol, kaçmış gözümden.Nice yıllar anneciğine...

Odil Sezen Metin dedi ki...

Anneciğinin doğum günününü kutlarım..Volkan Konak dinlenmez mi hiç, bayıla bayıla dinlenilir..

YILDIZ dedi ki...

Anneciğinin doğum günü kutlu olsun!
Anneler ve kızları hep böyle mutlu coşkulu olsun!

ayşegül dedi ki...

nice yıllara semoşa :) öpüyorum ellerinden...

asyaselda dedi ki...

bu kadar genç ruhlu bir annen olduğu için şanslısın ne güzel öperim annenin yanaklarından:)sevgiler