2 Haziran 2010 Çarşamba

'Olacağı varmış' dedikleri...


Bir arkadaşım var, hatta arkadaştan da öte... Saraybosna'da yaşıyor yıllardır.
Özlüyoruz birbirimizi çok... Hem her şeyimizi biliriz, hem dilimizden anlarız, ama kader, uzaktayız işte. O geldi Istanbul'a geçenlerde, benimle aynı semtte kalıyor üstelik.
Ama kaç gündür bir fırsat bulup görüşemedik.
Dün taktım kafaya, benim kankam gelmiş, nasıl bugüne kadar görmem diye.
Trafik de vardı iş dönüşü aslında.
Gidene kadar 8 oldu. Yaz beni sokakta karşıladı, aşağıda bekliyorlarmış beni.
Nasıl uykusu gelmiş, ağzında emzik. Ben de yorgunum. Vazgeçsem mi?
-Ama yok, yok!
Taktım ya kafaya, bozdum ya niyeti
ayağımda topuklu ayakkabılar,
kucağımda Yaz bi ton yol yürüdüm.
Aradım Ebru'yu, aşağıdayız, hadi dışarıda yedirelim çocukları dedim.
Şimdi girdim içeri çok yorgunum dedi.
Hay Allah, kısmet dedim.
Yani bu ana kadar her şey buluşmamamız yönünde ilerliyordu.
Ama içine sinmedi onun da, telefon açtı geliyorum diye.
(Kaderi zorluyoruz bu bölümde hala)
Oturduk, iki ufaklık başladılar birbirleriyle cilveleşmeye.
Ve derken kızı Ecesu, Yaz'dan saklanmak mı istedi artık,
şakalaşıyor muydu, birden daaaan diye kafasını masaya indirdi.
Kaşla göz arasında kaşının kenarı yarıldı.
O kadar yorgunuz morgunuz derken,
gece gidip pens attırdılar.
Buluşmasaydık keşke diyeceğim,
ama olay yerine doğru o kadar kararlı adımlarla ilerlemişiz ki düşününce
'olacağı varmış' demekten başka bir şey gelmiyor elimizden : (

Geçmiş olsun canım benim...
(Bu arada Yaz, eve geldiğimizde bile anlatıyordu, Ece ufff oldu diye...
O da üzüldü onun içli içli ağlamasına)



5 yorum:

ayşegül dedi ki...

çok çok geçmiş olsun yaa,bencede olacağı varmış nerden bileceksinizki kaza bu.

NiLaY dedi ki...

çok geçmiş olsun canım, olacağın önüne geçilmiyor maalesef

Bellek Kutusu dedi ki...

görünmez kaza:(
çok geçmiş olsun.

Seyhan dedi ki...

Geçmiş olsun ya , gerçektende bi laf vardır ya olacakla öleceğe çare yok diye..olaağı varmış..yeniden geçmiş olsun Ecesu'ya

Adsız dedi ki...

Çok teşekkür ederiz:)

Evet, canım arkadaşım ile bir yemek yiyelim dedik bunlar geldi başımıza...

Neyse ki çok büyük bir şey yok, ufak bie acil servis ziyareti ve arkasından soranlara utangaç utangaç ufak bir kaza geçirdim cevabı. Yarın çıkaracağız inşallah bantımızı.

Canımcım, başka bahara görüşeceğiz artık:)

Ebru