3 Haziran 2010 Perşembe

Şeytan diyor ki...



Yakalanması hiç de zor olmayan yalancıklar,
aile büyüklerini manipule etmeye çalışmalar,
kızı bana sormadan oraya buraya götürmeler,
zaman zaman açılmayan telefonlar,
küçük küçük şeyler...
Güzel şeylerin hatrına, ya sabır diyorum.
Ama kafamın tası atınca...
şeytan diyor ver kreşe...
Bakıcı zor zanaat. Ya kreş?
2 çok mu erken?



18 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

başlangıç için haftada iki gün verirsin, uyum gösterdikçe günlerini artırırsın, neden olmasın :)

Assenol dedi ki...

aslında erken değil bence haftada bir kaç gün verirsen hem onun sosyalleşmesi için hem de kendine zaman ayırmaya başlaman için uygun olur bence :)

Deniz dedi ki...

-Assenol, kendime zaman ayırmamla ilgisi pek yok aslında, çünkü zaten bütün gün işteyim ve evde bakıcı var, bahsettiğim sorun da o konuda zaten.

Sen Gelince dedi ki...

Bence de Deniz'cim hatada 2-3 gün yarım gün şeklinde başlayabilirsin... Hem deneyerek görmüş olursun:)

Murat dedi ki...

Ben de Yazla krese gidebilir miyim :-p

Deniz dedi ki...

Tabii Muratcım, hatta sen, ben ve Yaz birlikte gidelim :)) Ya da daha iyisi kreş açalım , hep gözümün önünde olsun :))

ayşegül dedi ki...

eğer bakıcıyla kalıyorsa kreşe gitmesi daha mantıklı bencede.

ama tek başına :)

Kaymacina dedi ki...

Deniz,aynı dertten muzdaripim eylül- ekim gibi yarım günle başlatıcam artık gözümü kararttım..bakıcılardan gına geldi..iyisi de kötüsü de bir nokta da bir..

Deniz dedi ki...

Kaymacina,hani ben en iyisi diyoruum, ama ya televizyon konusu çıkıyor, ya komşu vs vs..

İlknur dedi ki...

Deniz bence hicte erken degil. Sen boyle huzursuz olmandasa daha bile iyi olabilir. Benim de oglum 20 aylik su anda anneannesi bakiyor. Istanbula tasiniyoruz bakiciya guvenemem. Zaten uzamnlarda cocuklarin bakici degistirmesini saglikli bulmuyor. 2 yasina geldiginde krese baslamayi dusunuyorum. Zaten surekli arkadas-oyun ariyor. Bakicinin ona verebilecekleri o kadar kisitli ki iki yasindan sonra. Insallah gonlune gore olur hersey.

Gülfer dedi ki...

2 yaş 3 aylıkken yarım gün başladık, mecburduk. Bana sorarsan 2,5 olsun derim. Çok şey farkediyor. Kendini daha iyi ifade edebiliyor en azından. Zaten 2,5 dan sonra sosyalleşmesi için kres bir ihtiyaca dönüşüveriyor. Off zor karar, kolaylıklar dilerim.

kerem'li anlar... dedi ki...

offf bakıcı olayı gerçekten fena olmuş.zor iş güvenilir bakıcı bulmak...Yaz'ı düşünüyorum biraz küçük sanki...2 yaşından sonra yarım gün ve hafta da 2-3 gün belki...belli bir yaştan sonra devamlı orda olacakları için çok küçük yaşta mecbur kalmadıkca başlamamaları taraftarıyım...cümlemden de kreş ya da anaokuluna karşı olduğum anlaşılmasın :)) kısmetse 3 yaşından sonra bende oğlumu yarım gün olarak anaokulunu göndermek istiyorum :))

ELİF dedi ki...

Denizciğim, dur bakalım bugünü bi atlat sen...

ikiz Bebek dedi ki...

şu anda fikrin ne?var mı bir değişiklik?ama diğer arkadaşların dediği gibi kreşe 2-3 gün yarım günden başlatman fena fikir değil.

ikiz Bebek dedi ki...

şu anda fikrin ne?var mı bir değişiklik?ama diğer arkadaşların dediği gibi kreşe 2-3 gün yarım günden başlatman fena fikir değil.

Deniz dedi ki...

-İlknur, Gülfer ve Kerem'li anlar,
aslında benim niyetim 3'ten sonra başlamaktı, belki de yine de bekleyeceğim, ama zaman zaman dünkü gibi beklemesem mi diyorum...

- Elifcim, seninle konuştuğumuz şeyi araştırıyorum bakalım...

-Özgecim, şöyle ki, sevgi, şefkat, temizlik, güvenilirlik tamam... Zaten bunlar olmasa hangimiz çocuğumuzu bırakabiliriz.
Ama yani bi yere gidip de anneme yoo gitmedik, telefonu duymamışım diyince saçlarım diken diken oluyor.
Bütün gün oynatabilme, yetebilme durumu da var beni düşündüren...

Son durum, şu izinlerimi falan bitirdikten sonra iki-üç günle başlamak... Zaten aşağı yukarı herkes böyle başlıyo di mi?

Assenol dedi ki...

Ah ben yazının bakıcıyla ilgili olduğunu anlamamışım pardon :( Zaten yazarken de kendi kendime dedim Yaz bunları nasıl yapıyor diye :) O zaman canımcım hiçbir şey hatta hiç kimse azıcık güzel şeyler hatırına çekmene değmez.Hele ki söz konusu Yaz ise. Hatta yanlış hatırlamıyorsam o geldiğinde Yaz ağlıyordu hatta bir video eklemiştin.

Deniz dedi ki...

-Düşüneceğiz Assenolcummm...
(Zaten yorumundan sonra anladım yanlış anlaşıldığını, sonrada ekledim posta bikaç kelime)

Ablası , benim şekerfarem yapar mı hiç öyle şeyler: )