29 Temmuz 2010 Perşembe

35'e bakla...


Acaba geçmişte bir zaman,
keşke seyahat edilen bir işim olsa falan demiş miydim?
Kesin demişimdir...
Bugün günübirliğine İzmir'deydim.
Üstelik bana sorarsanız , gitmesek de olurmuş.
En güzel tarafı Kordon'da balık yemekti...

Şu sıralar ev havaalanı gibi...
Birinin uçağı geliyor, birinin uçağı gidiyor...
Baba İspanya'da, anne İzmir'de, çocuk evde...
Babanın uçağı geliyor, anneninki gidiyor.

Özellikle baba, leylek sürüsü falan gördü havada herhalde.
Ben yarın da Ağva'da çekimdeyim...
Akşam kuzucumla görüşemeyeceğiz bu durumda, ben ona
yanıyorum...
Sorar şimdi anne nerde?


5 yorum:

Gülfer dedi ki...

Tez zamanda kavuşmanız, ailecek güzel zamanlar geçirmeniz dileğiyle...

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

içim buruldu birbirinizi göremeyecek olmanıza :(

fazi dedi ki...

izmir i ne çok özledim bu kordon da kalmadı :( izmir de olasım geldi bir an :)

ikiz Bebek dedi ki...

bir siz birde kutum gördü bu sene Leyleği :)

elif-kayra dedi ki...

ooo kıyamam ben yaz'a

olsun annesi onu talafi edersin artık gelince :))