6 Temmuz 2010 Salı

Azaltarak bırakmak...

Kafama en yatan bu oldu. Şöyle bir eylem planı var kafamda.
İlk etapta sadece evde ve arabada izin var.
Ona da açıkladım durumu.
Gayet de güzel anladı.
Dışarıda istediği zaman evimize gidince kızım diyorum.
(İsterken de: "Annecim mememi verir misin?" diyor ki insan zor dayanır)
Eğer çok ısrarcı davranırsa dışardayken,
hadi o zaman evimize dönelim diyorum, çok krizi geldiyse tamam diyor.
İkinci etapta arabadayken de vermemeyi,üçüncü etapta ise sadece gece vermeyi planlıyorum.
Son aşama gece. Onun için de delme metodunu kullanabilirim.
İlk etap şimdilik iyi gidiyor bakalım...


Yine haftanın maratonu içine düştüysek, koşuyorsa dakikalar,
ya da hayat bize renk katmıyorsa, biz hayata renk katalım di mi dostlar?






12 yorum:

Little miss sunshine! dedi ki...

super kıyafet :)

sedaca dedi ki...

siz anne-kız hep renklisiniz ki :)))

Alya Derin Sönmez dedi ki...

Biz 16.ayını sürerken bıraktık.Tuza basarak.Sizin metodda iyi,umarım başarırsınız.Çok rahatlık hakikatende.Sevgiler.Gülşah

Alya Derin Sönmez dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
elif ada dedi ki...

Harike bir yöntem gibi görünüyor. Sizi takipteyiz. Biz de başlayabiliriz hemen

maiDerin dedi ki...

Kolay gelsin size bu zorlu ama kararlı adımlarınızda! sevgiler...

Sen Gelince dedi ki...

Hadi bakalım kolay gelsin... Bence Yaz sandığından daha kolay atlatacak:)

Yasemin Aktuğ dedi ki...

kolay gelsin. biz atlattık darısı başınıza

Deniz dedi ki...

Kolay gelsin yürek burkan bir durum gerçekten isteyişi bile

Feride dedi ki...

bende bıraktırmak istiyorum artık yaa.. hadi bakalım hepimize kolay gelsin.. ilk günlerinde ağzından fırlatıp atardı zorla tıkardım şimdi çeksem bırakmıyor.. umarım üzmeden hallederiz..

hayattaki en güzel renk neşedir bana göre .. neşeli günleriniz olsun .. yaz la başka türlüsü olamaz zaten .. :) hoşçakal..

Deniz dedi ki...

- :-) little sunshine'ım benim


-saol Sedacımm


-Tuz işe yaradı diyorsun yani?

-Ada'nın annesi, şimdilik iyi gidiyor durumu kavradı, içeri girene kadar sormuyor, kapıdan giriyor, mememi verir misin annecim diyor :)

-saol maiderin,belki sandığımdan kolay olur

-Umarım Özlemcim,ilk etap kolay oldu

-Tebrikler keneye:))

-Deniz, yürek burkmaktan öte, işini bilen, isterken duygulara oynayan bir ses tonu düşün:-))))

-Feride gel birlikte deneyelim:))

Bellek Kutusu dedi ki...

Annesi, bu kuzu bakışı bile yeter Yaz'ın:)