1 Temmuz 2010 Perşembe

Korkma anne...

Parmaklarının ucunda yükselip,masanın en kenarında duran
plastik bardağındaki suya uzandı.
-Eyvah dedim, başından aşağı dökülecek, sudan çıkmış balığa dönecek.
Ve hiiiiiiii nidası çıkmış oldu ağzımdan.
Kendinden son derece emin,
uzandı bardağa, içmeye başladı ve"Korkma anne" dedi...
Bir defa daha tekrarlıyorum kendime.Kızım bana korkma anne dedi...



Bu arada Tanrı'ya şükür, uslu uslu masada oturan kızım geri döndü.
Tatil ve düzeninden uzaklaşmak çocukları etkiliyor herhalde.
Bazı yaşadığımız 'aksi'likleri tatile, uykusuzluk, şımarma gibi
günlük değişenlere bağlamak gerekiyor sanırım.




5 yorum:

kerem'li anlar... dedi ki...

elini yanağına koyduğu resme bayıldım...maşallah tatlı yaz'a...

Zeynep'in Defne'si dedi ki...

evet çok tatlı bu Yaz :))

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

elini çenesine koymuş ya
büyük gibi
yerim onu :D

karabidikim dedi ki...

oy yerim ben seni maşallah Allah nazarlardan saklasın çok tatlı ve güzel.

YILDIZ dedi ki...

Denizciğim Yaz gerçekten nasıl büyümüş geldi hem fotolarla hem de korkma anne demesiyle;)