9 Temmuz 2010 Cuma

Küçük yengecim...





Bütün fırlamalığının yanında çok duygusal bir kızım var benim...
Hangi birini saysam...Sabah çıkarken -Anne lütfen gitme diye gözlerinden
döktüğü inci tanelerini mi?
Akşam uyuturken
sorduğu "Benim babam nerde?"
sorusuna "Baban işte kızım" dediğimde
"Hayır, yanımda!" deyişini mi...
Her çizgi filmde herkesi tek tek yoklayışını mı?
"Annesi nerde, babası nerde?" deyişini mi?

2 sene geçti ona kavuşalı.
Daha önceleri de aşıktım bu kıza.
Ama o zaman işte klasik bir annelik duygusuydu sadece.
Küçük, savunmasız, şirin bir varlığa duyulan sevgi ve koruma içgüdüsü.
Artık o birey oldukça, kişiliği geliştikçe, kendi duyguları, fikirleri, özgür tepkileri oluştukça
daha çok özlüyorum.
Dün de garip bir gün yaşadık.
Kayıt düşeyim.
Bakıcı ablamız hastaneye gitmek zorunda kalıp,
ajanstaki yazarların tümü bir sebeple gelemeyince
(yani benim gitmem şart olunca)
Yaz işe geldi benimle.
9.00-6.30 ilk mesaisini yaptı.
Beraber öğle yemeğine gittik.
Ajansın tek kanepesinde
2 saatlik öğle uykusu uyudu.
Biriyle gitti şeker almaya...
Biriyle oyun oynadı.
Ajansın taşlarını karıştırdı.
Günün sonunda "iş" dediğimiz şeyle ilgili kafası karışmış olabilir.
Yani çok eğlenceli bir şey sanıyor olabilir artık :)

İkiye iki kala kızıma her gününün, iş hayatının da dahil
gökkuşağı gibi renkli, canlı, yukarıdaki bonibonlar gibi geçeceği bir hayat diliyorum...
Senin bana söylediğin gibi kuzucum
Sevioooorum seni.



8 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

Çok şeker annesi bu cimcime çoookkkk! :)

YILDIZ dedi ki...

Annesi nerde babası nerde diye mi soruyor,canım ya kıyamam ona.
Demek ki bütün sevdikleri yanı başında olsun istiyor.

Sen Gelince dedi ki...

Ben de bir zamanlar küçük bir yengeç olduğumdan olacak ki bilirim bu aşırı duygusallıkları az çok... Zaten aramızda da 1 gün varmış hepi topu daha bi sevdim Yaz'cığımı:)

Pinky dedi ki...

hem minik duygusal yengeç, hem annesinin babasının kuzusu hem de şekerfare :)

füsfüs dedi ki...

mutlu yaşları olsun öpüyorum sizi çok

Deniz dedi ki...

Hep aile anne-baba bir arada kalsın istiyorlar sevgiyle besleniyor ana kuzuları

Onlar kadar masum olabilse hayat

ikiz Bebek dedi ki...

o bıcırık'ı yerim ben, bu arada doğumgünün kutlu olsun YAZZZZZZZZZ.

Bellek Kutusu dedi ki...

Aman da aman ilk mesaisini yapmış mı Yaz Hanım:))