12 Temmuz 2010 Pazartesi

Rakamla 2, yazıyla iki...


Şu bacak kadar boyuyla artık birçok konuda söz sahibi.
Pastasının üstünde ne görmek istediğine kadar...
Mor bir fil görmek istemişti pastasının üzerinde...Ama anlaşılan yemek için değilmiş. Çünkü asıl patlamış mısır rağbet gördü tarafından...


Anlar mı diyordum doğum gününden falan,
boşa mıydı bunca uğraş?
Kiminle raksediyorsun sen Deniz?
Bir bilmişler sürüsü var artık karşımızda.
Kimin doğum günü diye sorduğunda öğretmeni,cevap hazır: Menim!
Kim gelmiş bi koşu gidip bakalım...
Onları birlikte seyretmek dünyanın en eğlenceli şeyi.

Haydi şimdi bütün eller havaya...
Çocukken mutluluktan uçmak ne kolay...

"Pastamı üflemekle ilgilenmem, ama başkası üfleyince de öfkelenirim,
dik dik bakarım böööle!" der gibisin.
İki yılı devirdik birlikte, yediğimiz yoğurtlar bir kule oldu...

İki yılımızı tatlı mı tatlı, rengarenk anılarla doldurdu.

Zaman rüzgar gibi geçti onunla...

Şimdi davetiyesinin diyaloglarını bile kendi yazıyor.
(Tasarımı ise Ufuck abisinin)

Şimdi önümüzdeki maçlara ve yıllara bakma zamanı...


İYİ Kİ DOĞDUN BEBEĞİM... İYİ Kİ VARSIN...

24 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

Mutlu yıllar Yaz'a ve senin anneliğinin ikinci yılına...
Daha nice yaşlara...

YILDIZ dedi ki...

Yahu yerim ben bu fıstığı,yerimmm:))

Doğum günü kutlu olsunn,neşeli,huzurlu,sağlıklı olsun hep sevgi pıtırcığın;))

Yalnız mor file takıldım ben:)))

Pinky dedi ki...

Prenses gibi maşallah, maşallah..

İyi ki doğmuş Yaz :) Nice nice mutlu ve sağlıklı yaşlara...

Ay o pastasını üfleyene nasıl bir bakış öyle, çok tatlıı :D

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

İyiki doğmuş minnoş..Nice seneleri olsun sizinle ve sevdikleriyle:)))

karabidikim dedi ki...

Harika bir post olmuş daldım gittim tebessüm ile Allah uzun ömür versin Sağlıklı Mutlu Başarılı Hayırlı yıllar geçirmesi dileğiyle Doğum günü kutlu olsun.Yazı kocaman öpüyorum

sedaca dedi ki...

iyi ki doğmuşsun Yaaazz, iyi ki anne olmuşsun Denizcim :)
özendiriyorsunuz yeminle :)
çok mutlu çok sağlıklı bir yaş olsun Yaz için..
Mor fil neymiş öğrenebildin mi :)

elif ada dedi ki...

Nasıl nasıl tatlı olmuş. Beyazlar içinde bir melek. Nice nice mutlu ve sağlıklı yıllara

ayşegül dedi ki...

mutlu yıllar güzellik...

ayşegül dedi ki...

mutlu yıllar güzellik...

ELİF dedi ki...

güzel Yaz'ım, nice yaşların mutlu,sağlıklı, başarılı olsun.Çok isterdim doğumgününde yanında olmayı....

kerem'li anlar... dedi ki...

mutlu yaşlar güzel Yaz...

Seyhan dedi ki...

Geç kaldım :( Nice yaşlaranice yıllara Yaz.. Herşey süper, özellikle bonibon hediyeliklere bayıldım..

Anne Café dedi ki...

İyi doğdun minik Yaz! Çook tatlısın maşallah:)

dörtmevsim dedi ki...

Guzel annesinin guzel melegi, ismi gibi simsicak ruhlu tatli Yaz! Nice mutlu yaslara, en guzel gunler sizin olsun!

ikiz Bebek dedi ki...

Yaz, beyazlar içinde yine çok ama çok güzelsin.Doğum günün kutlu olsun nice nice güzel yaşlara, sevdiklerinle beraber.

Anne İş'te dedi ki...

Mutlu yıllar dilerim...Nice yaşlara,Yaz'la:)

Defnenin Annesi dedi ki...

Iyi ki dogdun Yaz....

Deniz dedi ki...

-Saol Sibelcim, sizinki de kutlu olsun

-Yıldız ablası,mor fil hastası kendisi

-Teşekkürler Pinky ablası :)

-Hayatımdaki D'ler teşekkür ederiz :)

-Karabıdıkım teşekkürler :)

-Teşekkürler Ayşegül :)

-Keşke olabilseydin Elif ablası :)

-Keremli anlar teşekkür ederiz :)

- Saol Hilalcim :)

-Teşekkürler dörtmevsim :) Darısı başınıza

- Teşekkürler Özge ablası :)

-Anne İşte teşekkür ederiz :)

-SAol Defne'nin Annesi :)



-Seda ablası, darısı başına :) Mor fil kendi tasarımı ve hayal dünyası :))

- SAol Ada'nın annesi :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Nice yıllara Yaz'cım... Sağlıkla, huzurla, mutlulukla, annen ve babanla, sevdiklerinle yaz günü gibi mutlu yıllara...

NiLaY dedi ki...

canım nice sağlıklı ve mutlu yaşlar dilerim Yaz prensesime :) maşallahhh :)

Deniz dedi ki...

Kutucum, Nilaycım, saolun :)

Hepinizin güzel dilekleriniz o kadar iyi geliyor ki

asyaselda dedi ki...

canımmmmmm yoktum görmedim....iyiki doğdun meleğim benim öpüyorum senide anneciğinide:)sevgiler

Adsız dedi ki...

Güzellik nice sağlıklı mutlu yaşların olsun..
Nice Mutlu Yıllara Yaz..
Filiz

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

çok güzel bir parti olmuş anlaşılan
yine yeniden kutlarım Yaz kızı... iyi ki doğmuş güzel kız :)