14 Temmuz 2010 Çarşamba

Sabır


Sabretmeyi öğrenmek gerek şu hayatta... Bugün süt verene kadar anneni,
eve gelene kadar emziğini, yumurtadan çıkana kadar şu suyun içinde bekleyen dinozoru beklemen gerek... Gelecekte, tatil gelene kadar okula, seni rahatsız eden arkadaşına,
sana sınırlar koyan annene/babana,
saçlarını diken diken yapan işyerindeki adama, güneşli günler gelene kadar
yağmura sabretmen gerekecek.
Sen bize, doğmaya karar verene kadar ve sonrasında sabretmeyi iyice öğrettin.
Sıra bizde... Şimdi, ben de sana ufak ufak öğretmeye çalışıyorum 'sabrı'.

Şu dinozor yumurtasını 17 saat beklemek bile bir iş diil mi ama?

Bu illüstrasyonu şurada gördüm. Ne kadar güzel diil mi?


İki de anektod geldi aklıma Yaz'a dair... Yazayım unutmadan...

- Ben Yaz'ın nesiymişim biliyor musunuz :))))

Geçen gün beni canım kızııııım diye sevdiğine bakılırsa....
--------
Bu da Yaz'ın adıyla ilgili.
Zeynep anlattı. Geçen gün kendisi ve bizim için Koç Üniversitesi'ndeki
bir etkinliğe kayıt yaptırdı.
Kadın benim ve kızımın adını sormuş telefonda.
Zeynep, "Yaz" demiş...
Kadın ne dese beğenirsiniz?
"Yazıyorum?!"



8 yorum:

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

Sabretmeyi öğretmek mi?Çokkk zor..
Deniyorum Duru'da ama pek de başarılı olduğum söylenemez..:)))

Sen Gelince dedi ki...

Ben de sınıfta kalıyorum sanki:(

Deniz dedi ki...

Öyle demeyin, siz anlamadan onlar öğreniyorlardır bir yandan...

Sadece şu an şanslarını zorlayarak, istedikleri şeyi anında elde etmeye çalışıyorlar

Adsız dedi ki...

Denizcim çok güzel anlatmışsın kalemine sağlık...
Nadir ile beraber ben de öğreniyorum, daha çok sınıyorum kendimi her defasında ama keşke el birliği yapıp hepimiz aynı anda öğretsek anane,dede, babaanne, bakıcı v.s.

bu arada "yazıyorum" :))) aklıma geldikçe kendi kendime hala gülüyorum uzun sürede güleceğim galiba...

zeynep

YILDIZ dedi ki...

Gerçekten haklısın Denizciğim oğlumu beklerken sabrıma sabır katılıyor sanki.Doğunca daha da üstüne eklenecek bu sabırların.Sonra sıra ona gelecek...

Dinazor yumurtasına da meraktayım bu arada:)))

elif ada dedi ki...

Kuzum benim nasıl bekliyor bardağın başında. Yerim ben onu. Ama daha biz beceremiyoruz ki beklemeyi o nasıl yapsın? Bir de o yumurtadan ne çıkacak çok merak ettim ben şimdi. Galiba bekleyemeceğim gidip alacağım bir tane :)

ELİF dedi ki...

o ne be Deniz? dinazor yumurtası ne ola ki???Cahallığıma ver:))

Deniz dedi ki...

-Bana da sonradan anlattılar Zeynepcim çok güldüm.İleride böyle şeylerle karşılaşabilir demek ki:)))


-Karnına düşene kadar da öyle Yıldızcım, doğana kadar da...

-Arkadaşlar :))) Her Migros'ta var mı ama ben Migros'tan buldum. Yumurtayı suya koyuyorsunuz, 17 saatte çatlıyor, 36 saatte içinden dinozor oyuncak çıkıyor. Bizimki gidip gelip baktı, anlatmıştım çatlayacak bu diye :)))