2 Temmuz 2010 Cuma

Sahne arkası...

Çok enteresan, aynı zamanda da çok yorucu bir meslek.
Dünyaca ünlü starlara, burada da aynı kalitede hizmet vermeye çalışıyorlar
Çok anlamıyor katılanlar belki,
bir gecede ya da bu festivaldeki gibi 3 günde dinleyip gidiyorlar.
Oysa yazışması, çizişmesi, kurulması, kotarılması, sonra aynen toplanması belki aylar sürüyor.
Ama bunun arkasındaki emek, stres ve kendi içindeki eğlence apayrı bir dünya.
Yaz'ın babası işte bu işi yapıyor.
En son Metallica'yı yaptılar. Istanbul'u seller götürürken. Biz tatildeyken :-P



Günlerce görüşemediler ama sonunda kavuştular:



6 yorum:

ikiz Bebek dedi ki...

o kadar emek vermişler,hazırlamışlar.Yaz'ımızda babasına kavuşmuş nihayet.

Bu arada TV de Metalica nın röportajını izleme şansım oldu ve çok üzüldüm.Biz daha köklü yapılan festivallerde çalmayı seviyoruz,çünkü onlar oturmuş,koordinasyon çok daha iyi filann..gıcık oldum.

Deniz dedi ki...

Aaaa öyle mi demişler,
oysa ki giderken öve öve bitirememişlerdi.
>

Deniz dedi ki...

Ama belki bu festivalin ilki olmasından bahsediyor olabilirler tabii

Odil Sezen Metin dedi ki...

en son foto ne güzel..

Feride dedi ki...

son foto mükemmel ..

eşinin işinden dolayı oldukça şanslısın eminim bir imzalı ünlü fotoları koleksiyonun vardır bir ara paylaşırsın belki..öptük.

Deniz dedi ki...

Benim değil Feridecim, ama kendisinin var:)) Ben artık hangi gün ne konseri olduğunu bile takip edemiyorum diyeyim...