22 Temmuz 2010 Perşembe

Şifresiz yayın başladı...

2 yaş bir dönüm noktası gibiymiş.
Dilli düdüğümün çenesi bir açıldı ki sormayın gitsin.
Artık anlaşılması için decoder de gerekmiyor.
Epey bi' ifade ediyor kendini.
Biliyorum, dışarıdan gören, okuyan (hatta belki içerden de) der ki
aman hepimiz çocuk olduk, çocuğunun şeyinde boncuk bulmuş gibi bu yeni anneler....

Yok boncuk bulmuyoruz tabii de,
kendi çocukluğumuzdan pek bişey hatırlamayınca
(Mesela benim çocukluk lugatımla ilgili tek hatırladığım kelime simpatik...
Bir kız için çok simpatik demişim, millet gülmekten kırılmış. Başka bişey de hatırlamıyorum.
Çünkü yazılıp, çizilmemiş.)
bari bizim ve onların elinde bir kaynak kalsın diye yazıyoruz işte.

Bu kadar girizgahtan sonra diyeceğim
şu ki, bizim gevezenin incilerinden aklıma gelenleri şöyle bir yazayım kenara dursun...

- Arabamız bizi mi bekledi anne?
(Alışveriş merkezinin otoparkında arabamıza doğru yaklaşırken)

- Uzaklara gitcem ben!
(Parkta alıp başını gitmek isterken haber veriyor bi de:-P)

- Parka gidiyoruz, elimi tut, sakın bırakma!

Sen küçüksün elimi tut!
(Bebeğini elinden tutup gezdirirken bebeğine söylüyor. Bu arada oyuncaklarla konuşmalarına kulak misafiri olunca çok eğlenceli şeyler duyuyorum.)

- Evimize geldik, hoş geldik!
(Bunu bebekliğinden beri söylüyorduk. Bunun bizim bestemiz olan bir melodisi de var.
Dili çözülünce aynı besteyle kendi söylüyor eve yaklaşırken.)

-Banyo yapmıycam hiç.
Sakın kafamı yıkama.
(Aslında sever banyoyu ama geçen gün böyle tutturdu. Sen kafamı yıkama tamam mı diye)

-Canaaan dedemi doktora götür.
(Dedesi öksürüyormuş, babaannesine de Canan diyor hanımefendi. Böyle yumurtlamış telefonda)

-Kayu başlamış mıdır anne?
(Bir önceki postun konusu)

- Kocaman parmak!
(Başparmağı kastediyor.)

-Kaplan geldi sana, ağladım ben!
(Ne zaman? Rüyanda mı, evet rüyamda)

-Üçümüz uçağa binicez, tatile gitcez!
(İnsan hayallerle yaşar tabii)

- Benim annem, benim babam!
(Parktaki arkadaşlarına tanıştırıyor.)



11 yorum:

elif ada dedi ki...

İnciler şahane ama ben asıl anne-kız resminize bayıldım

Murat dedi ki...

peki ya "baba, sen kendin git" e ne demeli

özle çetinkaya dedi ki...

fotagrafiniz çok güzel gerçekten :D
sanki bir hollywood starini kiziyla görüntülemisler de basina sizdirmislar gibi :)

n. ışıl karagöz dedi ki...

harıka ya bende bı ara yazıyodum bu ıncılerı bıraktım sonra

asyaselda dedi ki...

Asyaaa hadi banyo yapıcaz:)
Anne ama çaçımı yıkama:)
hep aynı hep çaçımı yıkama:)

Odil Sezen Metin dedi ki...

Oy oy kelimeler başlamış dökülmeye..Çok hoş fotonuz..
Bebeğine Sen küçüksün elimi tut demesine bayıldım..

NiLaY dedi ki...

valla süperler canım :) maşallah diyorum prensese ve tabii ki tüm zamane çocuklarına dediğin gibi 2 yaş gerçekten harikaymış bizde artık konuşmaya başlayınca bayaa mutlu olduk :) yerim ben bu bücürlerin dillerini :)

Deniz dedi ki...

- Teşekkür ederiz, fotoğrafı çeken de maharetli demek ki :))


- niye bıraktın Işıl? BÜyüseler bile
dumur ettikleri laflar oluyordur

-Bütün çocukları mı saçlarını yıkamaya uyuz olur?


- Evet Fatma, bayaa diyalog kuruyor bebeğiyle, ay pardon monolog

- EVet Nilaycım çok komik oluyorlar konuşunca

ikiz Bebek dedi ki...

Deniz, böyle döktürüyorsun ya bayılıyorum.

Sen Gelince dedi ki...

"Arabamız bizi mi bekledi anne"ye bayıldım ben:) Nasıl gelip ısırmazsın ya:)

Deniz dedi ki...

-özgecim :))


-ona ben de bayıldım Özlem: )