20 Temmuz 2010 Salı

Uyuyanın üstüne kar yağarmış...


Öyle derdi annem küçükken.
Hala da uyuyan birini gördü mü aynı şeyi söyler,
üzerine bişey örter...

Ben de etkilenmişim herhalde bunca yıldır duya duya.
Uyuyan gördüm mü, bu sıcaklarda bile örtüveririm bişey... İncecik de olsa.

Güzel bi şey. Sen uyurken birinin yumuşacık örtmesi üstünü.
Önemsenmek, kollanmak...

Bir kabus görünce birine sarılmak.

Tuhaf bir geceydi dün.
Önce gecenin bir körü uykum kaçtı.
Baktım Okan Bayülgen.
Takılıverdim. Konu çok ciddi bir konuydu.
Seyrettikçe insanın içini karartan cinsten.
Sonra uyuyayım dedim.
Kabus gördüm.

Murat da yoktu, kabustan sığınacak...
Şehir dışındaydı.
Zaten sabaha kadar çok vakit geçmesi gerekmedi.
06.00 itibariyla ana-kız karşıladık salıyı...

İlk kalktığında 'baba içeride uyuyor' dedi.
Hayır kızım baba işte dedim.
'Hayır, işte değil' dedi.
Ay ne zor hasret çeken çocuğu teselli etmek.

Neyse ki uçaktan koşa koşa eve koşan babasını
gördü netice itibari ile...
Günü güzel geçer artık...

Bir de bir dua koptu içimden kızıma:
"Bahtın güzel, talihin açık, yüzün hep güleç olsun bitanem.
Allah hep iyi insanlar çıkarsın karşına.
Günlerin getirdiği hep mutluluk olsun sana.
Melekler hep korusun seni...
Ve bizi... Ve herkesi...
AMİN!.. "

Şu gördüğünüz kareler çok ender olarak rastlanan cinsten olup,
gündüz vakti kendi kendine sızan bir kuzuyu yansıtmaktadır.


20 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

ikinci foto özellikle süper... hepsinin bahtı açık olur inşallah... hayat hep gülsün onlara...

Little miss sunshine! dedi ki...

cok sasirdim fotoyu gorunce... kendi kendine uyumus koltukta diye. gerci siz konsere gittiginiz gece de meyilliydi tv karşısında koltukta uyuklamaya... dua çok guzel. ben de şu icimden geciriyorum bu dilekleri... amin.

elif ada dedi ki...

Nasıl güzel uyuyuyor meleğim

elif ada dedi ki...

Nasıl güzel uyuyuyor meleğim

NiLaY dedi ki...

canım duana canı yürekten katılıyorum, hepimizin kuzucuklarının bahtı da şansı da açık olsun.. hep iyi insanlar çıksın karşılarına :) bayıldım fotolara bu arada :)

kerem'li anlar... dedi ki...

duana içtenlikle amin diyebilirim deniz...ben de inanırım ona...ne zaman uyuyan biri görsem yaz kış fark etmez üzerini örterim :))
tek başına uyuyan çocuklara da hep imrenmişimdir...tıpkı şimdi yaz'a imrendiğim gibi...yok benim oğlum bu şekilde hiç uyumuyor da :)))

Odil Sezen Metin dedi ki...

Amin Deniz, bu güzel melek hep mutlu olsun hayatında..
Hayvanat bahçesi geziniz harika geçmiş, ne iyi etmişsiniz..

Deniz dedi ki...

-amin Sibelcim amin...

-Bestoş'um çok ender olur böyle


-Bütün çocukların uyku fotoğrafları çok güzel oluyor

-Saol Nilaycım

-Kerem'in annesi-ismini söylesene bana böyle olmuyo :)))- özenmeyin diye söyleyeyim gece uyumamız için 5 masal, 5 kitap gerekiyor ve bazen bu 1 saati buluyor...

-Fatmacım daha serin bir günde siz de gidin mutlaka, Odil bayılır

ayşegül dedi ki...

çocukların şöyle kollarını kaldırıp uyumaları yokmu bayılıyorum.
yaz'ın kollarıda tam ısırmalık :)

bu anne sözleride hep aynı sanırım,toplaşıp karar verilmiş gibi :)

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

amin.
fotolar cok tatlı.
öpüyorum yaz ı da seni de

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

amin.
fotolar cok tatlı.
öpüyorum yaz ı da seni de

asyaselda dedi ki...

bende hep örterim annemde söylerdi hep:)hiç bir şey olmasa bile kernını kapatacak ufacık bir mendil:)
öpüyorum ısırıyorum kendi kendine sızmış kolları:)sevgiler

ikiz Bebek dedi ki...

sen ne güzel bir annesin.

kerem'li anlar... dedi ki...

denizcim,ismim bahriye :))
hemen profilde bir düzenleme yapmam gerekiyo sanırım :))

Deniz dedi ki...

-Ayşegül, sözler benziyor çünkü duygular ortak :)

- Şulecim , biz de sizi öpüyoruz


-Sevgiler bizden Seldacım


- Sen de öyle, ikizbebeklerimin tatlı annesi

- Bahriye, tamam şimdi oldu. YOksa hep Kerem'in annesi diycektim...

Deniz dedi ki...

Başlığı yanlış yazmışım ayol hiç söylemiyorsunuz:-PPP

Düzelttim şimdi

GüCüBe dedi ki...

Merhaba Biz geldik :=)
Bu lafı bende çok duydum..ve etkileniyor gerçekten insan.
Bu arada Yaz'ın yeni yaşını kutlarım sağlıkla,sevgiyle büyüsün.
Sevgiler.

bed@rdem dedi ki...

Maşallah melekler gibi :) Allah hep ışığıyla aydınlatsın yollarını... sevgiler

Deniz dedi ki...

-Hoş geldin Güneş :)
Teşekkür ederiz


-Burcu Amin! Hepimizinkini...

YILDIZ dedi ki...

Denizciğim benim annem de aynı şeyi der,ben de aynı şeyi yaparım biri üstümü örterse sanki sevgisi de üstüme konmuş gibi olur;))

Yazın üstünü örtüp yanağına bir öpücük kondurasım geldi fotolardan sonra.

Duaya da kocaman AMİNNN