19 Temmuz 2010 Pazartesi

Yaz kaplan gördü!

30 yıl olmuştur bir hayvanat bahçesine gitmeyeli...
Çocuk sahibi olmak, biraz hayatı başa sarmak gibi.
Yeniden bir şeyleri keşfetmek, çocuklarla birlikte, çocuklar gibi merakla...
Vahşi, filmlerde, kitaplarda rengarenk dünyalarında görmeye alıştığımız hayvanları
kafeslerin arkasında görmek biraz buruk mu, evet...Ama küçükler için çok da heyecan verici.


Yaz'la beraber bir Darıca turuna var mısınız?Wowww! Tarzan'da gördüğümüzden çok daha heybetlisin!..

Ama ben en güvenli yerlerden birindeyim, korkmam ki!

Uyyy canım, annesinin kuzusu!

Vay hemşehrim, kaç yaşındasın sen, 150 falan var mı?
Tamam canım, hatunların yaşı sorulmazmış, ama diklenme bu kadar.

Siyah kuğu da ilk defa görüyorum şu hayatta!

Sakın bana tükürmeyin olur mu?

Oooo değil ben, annem bile korktu!


Çok tatlısınız...


Çok güzelsin gene geldik biz.
Benim favorim kaplan...

Ne güzel kamufle olmuşsunuz iguana kardeşler, ama gördüm ben sizi.

O da yavru, benim gibi...

Anne filler nerde?
Tatile mi gittiler...

Ne kafesten çıktın mı sen?


Küçük, sevimli kuşlardan biraz farklı...


Seni yaramaz, yakalayamazsın beni.


Annenin sözünü dinle tamam mı?


Cik cik desem anlar mısın?


Kocaman bir teşekkürü hak ettiler...
Yoksa onlar mı bana teşekkür etmeliler?



10 yorum:

Little miss sunshine! dedi ki...

şahane çıkmış fotograflar

elif-kayra dedi ki...

bizde gitmiştik geçen yıl,

oğlum hep söylüyor yine didelim diye,

hala bakımsızmı, biz gittiğimzde çok kokular vardı etrafta

Deniz dedi ki...

valla bu sıcakta, bu kadar hayvanla koku olmaması çok zor ama, benim aklımda öyle dayanılmaz bir koku kalmadı...

Sıcaklıktan dolayı biraz hayvanlar mayışıktı yalnızca

Sen Gelince dedi ki...

Son kareye bayıldım Deniz'cim ne güzel bir kare yakalamışsınız:) Bu arada mavi elbisesi de ayrıca güzel:)

Little miss sunshine! dedi ki...

bu anne kıza bayılıyorum. seviyorum sizi. aşkımsınız yaaaa... deniz aşkım-yaz aşkım :))

NiLaY dedi ki...

15 gün önce bizde oradaydık canım ne iyi etmişsiniz, Nil hala orada gördüğü maymunları anlatıyor bir de ata binişini :) oyy senin prenses de aynıdır eminim :)

ayşegül dedi ki...

bu kareler tanıdık geldi :)

eminim çok eğlenmiştir yaz.

kerem'li anlar... dedi ki...

yaz nasılda dikkatli...tüm hayvanları tanıma çabası içinde sanki...kesinlikle gidilmesi gereken yerlerden biri sanırım...biz daha gidemedik orası ayrı :))
yaz'la birlikte güzel gezmeler...

Deniz dedi ki...

-Elbisesini hangi zevkli ablası almış acaba:-P


- Teşkürler canım benim, little sunshine'ım

-Maymunlar çok komikti gerçekten, bi tanesi çılgınca demirleri sallıyordu, Yaz da habire sordu, anne mamun naapıyo?

- Çok eğlendi ayşegülcüm, Duru gibi :)

- Kerem'in annesi, biz de havalar biraz daha serinleyince yine gidelim dedik.

Nil annesi Deniz dedi ki...

Çocukla çocuk olmak onlara yeni bir şeyler gösterip-öğretip onları şaşırtmak müthiş bir duygu..