17 Ağustos 2010 Salı

Evcilik...


Çocuğunuza nasıl davrandığınızı, onunla nasıl konuştuğunuzu
dışarıdan şöyle bir gözlemlemek ister miydiniz?
Ya da korkuları ne, arkadaşlarıyla ilgili, ailesiyle ilgili neler düşünüyor?
Verin eline bir oyuncak bebek ve dinleyin...


Şu sıralar Yaz epey bir evcilik oynamaya başladı kendi kendine...
Bıcır bıcır konuşuyor bebekleriyle.
Ben de dinlemeye bayılıyorum.


- Merhaba bebek, nasıysın?
-Annesi, babası işe giitmiiiiiiiş, sonraaa gelmiş...
-Canıım seni çok seviyorum.
-Uffff mu oldun? Şimdi doktor gelecek.
-Kaplan buraya gelmez, ormanda yaşıyor.
-Kucağıma gel...
-
Verin eline oyuncağı, çocuğunuz anlatsın
siz dinleyin... Neler çıkıyor ağzımızdan, ya da başkalarının ağzından
bidiliklerden duyun! Çok keyifli...


Bu arada Yaz sabahleyin "moruk" dedi! Yarabbim bunu kimden duydu,
ya da inşallah Doruk demiştir(arkadaşı) de ben yanlış duymuşumdur...
Doruk demiştir, Doruk....


5 yorum:

Sen Gelince dedi ki...

Bizde de aynı durum söz konusu en keyiflisinden... Yıllar önce okumuştum... Nasıl bir anne olduğunuzu görmek için rolleri değişerek evcilik oynayın diye... Biz çocuk, onlar anne... Tabbi bunun için biraz daha büyümeleri gerekecek:)

Deniz dedi ki...

evet canım aynen...

Ufaktan başlayabiliriz yine de

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

Doruktur o doruk :))
bizimkide evcilikte çocukları evde bırakıp işe gidiyor. banada sen ne zaman işten kovulcan diyor :)
herşey ortada yani :(

bahriye-kerem dedi ki...

deniz bir şey sorabilirmiyim...ya ben nasıl göreceğim anneliğimi...mağlum bizimkisi bebeklerle oynamıyor :))
şaka bir yana bu tar bir şey bende okumuştum...
bence de doruk'tur o...yaz hanım kullanmaz öyle kelimeler...

Deniz dedi ki...

Kuzum ya, kovulmayı da biliyor: )


Bahriye, sen çiftliği kur, bak neler duyuyorsun, atın, eşeğin de annesi babası var... Bizim evciliklerimizin yarısı da onlarla