26 Ağustos 2010 Perşembe

Merkür sen neymişsin...


Dün de bahsetmiştim, 3-5 gündür sürekli birileriyle
ciddi bişeyler konuşmak, uzlaşma zemini bulmak zorunda kalıyorum.
Dikkatimi çekti bu durum.
Meğerse -çok bilmem çünkü- Merkür geri gidiyormuş
ve bu da tartışma ve karmaşa zemini yaratırmış,
iletişim problemleri doğururmuş ve
teknolojik aletlerin bozulmasına yol açarmış vs.
Okuduklarım çok ilginç geldi:
http://www.astrolojist.com/merkur_geri.asp
Bir okuyun bakın...
Neyse tatlı bitsin de sonu...

Tatlı demişken, hafta sonu Yaz ilk defa bal yedi ve sevdi.
Boşuna direniyormuş bunca zamandır...





9 yorum:

burcu.. dedi ki...

Ayy acaba benim de fotoğraf makinemi yere düşürüp sonra da tekme atmak suretiyle bozulması ve 3 haftadır anca dün tamirden gelmesinin sebebi de Merkür müydü? Ben de sakarlığıma küfür edip duruyordum :)))

ELİF dedi ki...

İlahi Burcu:))
Rüya balı resmen içerek tüketiyor:))

Deniz dedi ki...

yok şekerim gülme:) Gerçekten olabiliyormuş böyle teknik şeylerin isyanı... Arabalar falan bozuluyormuş bu dönem

YILDIZ dedi ki...

Balım,lokumum Yazcım,bal yemeye mi başladı?

bahriye-kerem dedi ki...

mümkünse bu merkür bizim buralardan geçmesin...ne eloktronik eşyaların bozulmasını ne de bir gerginliği kaldırabilirim :))
ben 1 yaşından sonra vermeye başlamıştım...kahvaltımızın vazgeçilmezlerinden şimdi...hayat bal tadında tatlı geçsin....

NiLaY dedi ki...

hımm geçti mi bari şekerim bu etki ona göre önemli birşeyler yapsak mı acaba korktum bişraz :)
o bal yiyen cimcimeyi severim ben, afiyet olsun :)

NiLaY dedi ki...

hımm geçti mi bari şekerim bu etki ona göre önemli birşeyler yapsak mı acaba korktum bişraz :)
o bal yiyen cimcimeyi severim ben, afiyet olsun :)

Deniz dedi ki...

Tam 12 Eylül'de geçiyormuş etki. Referandum günü

Deniz dedi ki...

3 sene sonra okudum bu yazıyı ve Yaz hala bal yemiyor. Sanırım tesadüfen yemiş :))