13 Ağustos 2010 Cuma

Yaz geceleri ve DALYA...

2 ayrı gece... 2 Yaz gecesi.
1.gece: Sabaha karşı 5.00 civarı
Yaz mırıldanıyor, kulağımı dikiyorum, beni mi çağırıyor diye
yok yok beni çağırmıyor, rüya görüyor, rüyasında
"Hayır eve gitmeyelim" diyor gezenti kızım.

2.gece: Ateş 38 ve üstü...
El ele uyuyoruz, o yatağında
ben halının üstünde, Calpol, İBUFEN ve biz...
Neyse ki üçlü bileşim, güçlü etki şeklinde
geçiştiriyoruz durumu...


Ve Dalya... Kilyos tarafında bir plaj...
Bundan 7 yıl önce Murat alyansını kaptırmıştı dalgalara
bu sefer ben kaptırdım.
İki gelişte iki alyans...
Ne garip. Dalya'ya evli giren, bekar çıkıyor :-P
İşin şakası bi' yana yeni alyans modellerine bakabiliriz bu bahaneyle...


Ve bi yaşıma daha giriyorum yarın.
Etrafımdaki tüm güzelliklere ve renklere teşekkür ediyorum.
Bu şarkı, yarın bir kez daha doğacak olan bana gelsin o zaman...





16 yorum:

elif ada dedi ki...

Nice nice mutlu ve sağlıklı yıllara... Tüm sevdiklerinle birlikte... Kucak dolusu sevgiler
Umur & Ada

Assenol dedi ki...

Nice mutlu senelere. En güzel yaşın olsun şöyle güzelinden de mucize dediğin bir dileğin gerçek olsun :)

Utku'nun annesi dedi ki...

Tatlı kuzuya çook çok geçmiş olsun sizede nice senelere ailenizle birlikte

ayşegül dedi ki...

Mutlu yıllar Deniz,nice Yaz'lara...

pasta çok orjinal :)

ayşegül dedi ki...

Mutlu yıllar Deniz,nice Yaz'lara...

pasta çok orjinal :)

Pinky dedi ki...

İyi ki Doğduun :)

Ailenle, sevdiklerinle beraber nice mutlu yaşlar geçirmeni dilerim Denizcim :)

elif-kayra dedi ki...

öncelikle geçmiş olsun,

Nice mutlu yıllara,kızın ve eişn ile sağlıklı mutlu uzun bir ömür diliyorum.

Feride dedi ki...

iyi ki doğdun deniz..

yaz a geçmiş olsun ..

iyi uyardın dalya ya uğramayalım nolur nolmaz :)

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

Çok çok mutlu,sağlıklı yaşların olsun,sevdiklerinle..
İyiki doğmuşsun..
Sevgiler

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Nice yaşlar olsun, hep gülsün yüzün.Yeni alyans modelleri uzay mekiği gibi geliyor insana biz de aynı duruma düşüp yılbaşında yeniledik:)

ela selin dedi ki...

Dogum günü hediyesi olarak alyans da iyi bir fikir aslinda:))
Canim nice yillara sana!
Güzel Yaz'a da gecmisler olsun..

bahriye-kerem dedi ki...

doğum günün kutlu olsun deniz...en renklisinden,en güzelinden,en mutlusundan bir yaş geçirmen dileğiyle...
yaz'a da çok geçmiş olsun...

Deniz dedi ki...

-Umurcum saol, benden de size kucak dolusu sevgiler

-Assenol, amin amin, aklımda var bi tane

-Utku'nun annesi çok saol:)

- Ayşegül, koskanın arasına dondurma:)) pastaymış gibi muamele ettik kendisine

-Pembiş arkadaşım, çok saol:)

-Elif çok teşekkürler iyi dileklerin için

-Feride, Dalya'ya giden, yüzükleri sahilde bıraksın:)))
Haaaa gidip de yüzüğümü bulan olursa haber versin!

- Pınarcım, çok teşekkürler, fotoğrafların kadar renkli, güzel bir yaş geçiririm inşallah

-Sinem, araştırma yaptıysan bana da link göndersene;- )

-Özlemcim çok teşekkür ederim:)

- Bahriye kocaman bir Amiiiiiiin diyorum :) Çok saol

ikiz Bebek dedi ki...

Nice güzel yaşlara :), yaz aşkınla beraber.

ikiz Bebek dedi ki...

Nice güzel yaşlara :), yaz aşkınla beraber.

Alyans dedi ki...

Alyans Modelleri alınırken bence çok dikkatli olunmalı ve seçimi doğru yapılmalı.