18 Ağustos 2010 Çarşamba

Yemeğe misafir...

Yemekte misafir ağırladı Yaz Hanım...
Odasındaki küçük masasında.
Döke saça, konuşa konuşa...
Eğlenmek de lazım tabii.
Duru'nun elinde bir marakas, Yaz'ın elinde bi tane...
Hangi rengi biri alsa, öbürü daha kıymetli.

Canım arkadaşım, öpüjeeeem!


Ortalık battı elbet. Ama batsın, hep savunduğum gibi çocuklar

ancak dağıtarak, pislenerek öğrenirler.
Eskiden olsa bu kadar çocuğunuz olur haaaa derlerdi büyükler di mi;-)

Misafiri gittikten sonra Yaz Hanım,
toplamaya da yardım etti hem...
Tabaklarını da mutfağa taşıdı bir heves.

Duru ve Yaz iyi anlaşıyorlar, hadi bakalım kızlar:
"Pilavdan dönenin kaşığı kırılsın" :-)

Bu da bizim mesaj panosu görevi gören buzdolabımız.
Her gün ona bir fotoğraf bulup götürüyorum.
Onlara bakarken, öyle gurur duyuyor ki:
"Sen benim için getirdin bunları diyor"
Böylece paylaştığımız bir hoşluk oluyor,
onu gün boyu da düşündüğümüzü gösteren,
biz yokken bizi temsil eden...



1 yorum:

bed@rdem dedi ki...

şu fotoğraf paylaşma işi harika olmuş olmasına da, benim baLLı 2 saniyede imha eder hepsini :)) ben en iyisi sizdekilerle yetineyim.. sevgiler...