15 Eylül 2010 Çarşamba

Doktor aşağı, doktor yukarı...


Korkmayın doktorluk işimiz yok... Ama harika bi' kitabımız var, ben diyeyim 100, siz diyin
200 kez okuduk aldığımız günden beri...
Müptelası oldu Yaz...
Doktor lafını duyunca bile ayakları poposuna değen şekerfare,
şimdi sanırsınız pratisyen hekim...
Sokaktaki arkadaşlarına bile ben doktorum, kulağına bakayım, ilaç vereyim falan diyor.
Tabii reel doktora gidince faydasını görecek miyiz bakalım...
Tübitak Okul Öncesi Yayınları'ndan...
Herkese tavsiye ederim.

Bu arada kitapta bir de hoşluk var.
Küçük bir civciv her sayfada bir detayın arkasına saklanmış.
Onu bulmak da çocuklar için ayrı bir eğlence...

Dün gece Doktorda kitabımız yer yarılmış içine girmiş.
Zor ikna ettim cadıyı başka bir kitap okumaya...

7 yorum:

Şenay - Doğa dedi ki...

Doğa'nın en sevdiği kitaplardan biridir...hala.. hafta da kaç defa okudugumuzu bilmeyiz :)

Güle güle okutsun :) minik melek...

Sevgiler..

asya selda dedi ki...

Asya'da eskitti:):)
ve biz artık defalarca eskittiği doktor setlerinin yerine gerçek bir steteskop aldık:)kalbimizi dinliyor tüm gün:)

dunyada bir balık dedi ki...

Bayıldım bloğunun başlık tasarımına resimlere ;)

YILDIZ dedi ki...

Denizciğim kitaplarla ilgili yaz da,biz de büyüyünce senin adrese başvuracağız.

Yazdığın kitapla çok ilgimi çekiyor.İleride bize kaynak olacak;))

nehirineylemleri dedi ki...

Bunun bi de 'Diş Hekiminde' var ki süpper! Tübitak'ın Erken Çocukluğu'nu biz hatmettik tek kelimeyle:)

Hülyanın Tunası dedi ki...

tübitak kitaplığı çok başarılı hakkaten. bizde de 3 kitabı var

Deniz dedi ki...

-Şenay, gerçekten çok etkili demek. Her çocuğun bu kadar ilgisini çekebildiğine göre

- Seldacım biz sizinkinin tam tersini yapmışız, önce steteskopumuz vardı, onunla dinliyordu hepimizin kalbini ama doktora gittiğimizde hiç de alışkınmış gibi davranmamıştı. Bakalım kitaptan sonra doktor serüvenlerimiz nasıl geçecek.

-Dünyada bir balık, hoş geldin ve çok saol:)>>

-İnşallah Kelebeğim, yazacağım

-Nehirin eylemleri ve Hülya, ben de tamamlamayı düşünüyorum seriyi...
Vücudumuzu da çok beğendim